וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "לוזון מאמין בנו ושומר על השלד של הנבחרת"

15.10.2012 / 8:21

מגן הצעירה אחרי ההצגה מול בלגיה: "גיא גורם למרקם חברתי מצוין". טורגן הזאר החמיא: "לישראל יש סיכוי טוב להצליח ביורו"

שמונה חודשים לפני פתיחת יורו 2013 בישראל ולגיא לוזון יש כמה סיבות לאופטימיות. הנבחרת הצעירה שלו הביסה אתמול (ראשון) 1:4 את בלגיה במשחק הכנה שנערך באיצטדיון המושבה, תוך שהיא מציגה כדורגל מצוין. מואנס דאבור (34, 75) ואור ברוך (35, 39) כבשו צמדים ומחקו יתרון מוקדם של האורחת. ביום שלישי, בסיום משחקי הפלייאוף, ייקבעו סופית שאר שבע העולות לטורניר שיתקיים בקיץ הבא.

"היה משחק עם הרבה מחוייבות ורצון", מסכם המגן אלי דסה. "ב-20-25 דקות ראשונות לא היינו מספיק טובים ומחוייבים. אחרי זה הבנו שאי אפשר לשחק ככה נגד נבחרות כאלה ונכנסנו למשחק, שיחקנו חזק והשתלטנו על המשחק מול נבחרת מאוד חזקה ופיזית".

על הקרדיט שהוא מקבל מהמאמן לוזון אמר דסה: "גיא מאמן שתמיד יאמין בך. יש לו את הילד שבו והוא לא מתייחס למה שקורה בקבוצה או לנטיות של מאמן כזה או אחר אלא שומר על השלד של הנבחרת. זה גורם למרקם חברתי מצוין. הוא שומר את השחקנים קרוב וגורם להם לתת 200 אחוז ולא להוריד את הרגל מהגז".

לשאלה האם הם מרגישים את היורו בפתח ענה המגן: "גם כשהתחלנו את הקמפיין הזה לפני שנתיים, בכל אימון וכל משחק התחושה הייתה כי היורו יהיה בעוד יום אז על אחת כמה וכמה כשאנחנו נמצאים במצב הזה, כשהיורו הולך ומתקרב בצעדי ענק".

אחד השמות המעניינים על המגרש בנבחרת הבלגית היה טורגן הזאר (19), אחיו הצעיר של אדן הזאר, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה. כמו האח הגדול, גם הזאר נרכש הקיץ על ידי צ'לסי, שהשאילה אותו לזולטה וארגם כדי שיצבור דקות משחק. "ישראל נבחרת טובה ויותר מנוסה מאיתנו", אמר בסיום הזאר לוואלה! ספורט. "היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל השוער הישראלי היה טוב מאוד. אני מרגיש שספגנו לפחות שני שערים קלים. לישראל יש סיכוי טוב להצליח ביורו במיוחד כי הם משחקים בבית עם הקהל".

על ההתקדמות של הכדורגל הבלגי אמר: "יש דור מצוין בבלגיה, הנבחרת הבוגרת משחקת מצוין וגם אנחנו נגיע לרמה הזו. אני מאמין שיש סיכוי טוב שנגיע למונדיאל". ואיך אפשר בלי צ'לסי והאח הגדול: "אדן התאקלם בצ'לסי, הולך לו מצוין ויש שם קבוצה נהדרת. אני עברתי בהשאלה כדי לקבל דקות ולצבור ניסיון וגם לי הולך טוב. החלום הוא לשתף פעולה עם אחי בצ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully