וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל תל אביב חוזרת

14.10.2012 / 17:36

הפועל תל אביב מתרגשת לקראת החזרה לליגה מול בני הרצליה (ב', 19:30, 5+ לייב). אורי שלף: "חלמנו על זה חמש שנים"

צילום: קובי אליהו. עריכה: טל רזניק

המחזור הראשון בליגת העל יימשך מחר (שני) עם המפגש בו תארח הפועל תל אביב את בני הרצליה (19:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של ארז אדלשטיין מגיעה למשחק לאחר קיץ לא פשוט שהסתיים רק לפני שבועיים עם החתמתו של הגארד האמריקאי מאט בולדין, שהחליף בסגל את טורה מארי. בהפועל עדיין שוקלים להחליף את הפורוורד ג'ף אלן, אך יעשו זאת רק במידה וימצאו מישהו מתאים במקומו. לקראת המשחק מחר מקווים האדומים למלא את אולמם הביתי, "בית מכבי" בראשון לציון, כיאה למשחק החזרה לליגת העל.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, אורי שלף, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתרגשים מאוד. חיכינו למשחק הזה, זה היה החלום שלנו במשך חמש שנים. מקווים מאוד שהאולם יהיה מפוצץ וכולם יבינו כמה הפועל תל אביב הייתה חסרה לליגת העל. כל משחק בליגת העל הוא משחק קשה, רוב הקבוצות שוות ברמה וזה לא הולך להיות פשוט. אנחנו מתחילים עונה ארוכה אבל אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו ובמערכת ונעלה מחר לפרקט כדי לתת 120% אחוז כמו שיהיה בכל משחק".

מנגד מגיעה בני הרצליה למשחק אחרי ניצחון לא פשוט במשחק הגביע בנס ציונה, ובידיעה שעוד עונה בתחתית הטבלה לא תתקבל. הקבוצה של אריאל בית הלחמי ואלדד אקוניס נחשבת לאחת המנוסות והמוכשרות בליגה, כשאת עיקר תשומת הלב מרכזים רומל בק וג'ומיין ג'ונס. בקבוצה ניסו לשדר לשחקנים שהם צריכים לשאוב את האנרגיות מהקהל של הפועל, ולנסות לרשום ניצחון חוץ במחזור הראשון.

המספר הנוסף

8 – שחקנים שיחקו עם הפועל גם בעונה שעברה בליגה הלאומית.

2 - הפסדים בשני משחקים רשם ארז אדלשטיין כמאמן בני הרצליה להפועל תל אביב בעונת 1998/9.

7 – קבוצות שונות הספיק לעבור ניב ברקוביץ' ב-6 עונותיו בליגת העל.

יעמוד למבחן - מתן נאור - ארבע שנים אחרי שעזב את הליגה לטובת הפרויקט של הפועל תל אביב, חוזר נאור לליגת העל עם קבוצתו, ויצטרך להראות שמסוגל להצטיין גם ברמות הכי גבוהות של הכדורסל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully