וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "שיחקנו על הכבוד, ואנחנו מתחילים להחזירו"

14.10.2012 / 18:54

קשר הנבחרת מרוצה מהניצחון על לוקסמבורג ומוכן למפגש השני: "לא יהיה פה טיול". אימון ריצה למליקסון, שיהיה כשיר

צילום ועריכה: דרור פיקלני

יומיים לאחר ה-0:6 על לוקסמבורג, חזרה הערב (ראשון) נבחרת ישראל להתאמן לקראת המשחק השני מול הנבחרת החלשה, שייערך ביום שלישי. כזכור, לנבחרת של אלי גוטמן יש ארבע נקודות אחרי שלושה מחזורים בבית ו' של מוקדמות גביע העולם 2014 בברזיל. זאת לאחר שסיימה ב-1:1 מול אזרבייג'אן במחזור הפתיחה והפסידה 4:0 בבית לרוסיה במחזור השני.

מגן הנבחרת, גל שיש, ששבר את אפו במשחק ביום שישי מול לוקסנבורג ייעדר כשלושה זאת עקב ניתוח שיעבור ביום חמישי הקרוב. מתברר שלאחר המשחק שיש אושפז ליממה בבית החולים המקומי בלוקסמבורג עם שטפי דם רציינים באפו.

המגן היה אמור לחזור לבלגיה ביום רביעי ולפתוח במדי קבוצתו בוורן במשחק שייערך מול אנדרלכט ביום שישי, אך כאמור ייעדר כשלושה שבועות זאת משום שביום חמישי הקרוב יעבור ניתוח בארץ במחיצות אפו ממנו.

לפני האימון עלו כל השחקנים יחד עם המאמן אלי גוטמן אל כר הדשא על מנת לחלק חתימות ולהצטלם עם אוהדי הנבחרת, אשר נרשמו לפעילות בדף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל. עם תום הפעילות עלו הילדים והמלווים ליציע על מנת לצפות באימון. בתחילת האימון ערכו השחקנים ריצה קלה סביב המגרש, דבר שגרם להתרגשות רבה בקרב הילדים שמחאו כפיים לשחקנים בכל פעם שאלו חלפו על פניהם.

כמו שיש, גם אלירן עטר שוחרר גם הוא בשל החמרה בפציעה ממנה סבל בגב התחתון, ואילו ניר ביטון שוחרר על מנת לעמוד לרשות הנבחרת הצעירה. עם תום החימום, תרגלו גוטמן ואבוקסיס משחקונים על חצי מגרש, הנעת כדור ועבודה טקטית לקראת המשחק. מאור מליקסון ערך אימון ריצה בלבד, אך צפוי לעמוד לרשות המאמן ביום שלישי.

"ההרגשה קצת מבאסת כי הייתי במומנטום טוב גם בנבחרת וגם בקבוצה", אמר היום המגן. "אני מקווה להחלים במהירות ולחזור לשחק כמה שיותר מהר".

ביברס נאתכו התייחס לאחר האימון לתחושות בנבחרת בעקבות הניצחון על לוקסמבורג: "השתחרר לחץ כי זה ניצחון ראשון, שחיכינו לו הרבה זמן וידענו שהוא יגיע. היו קצת בעיות, אבל אין לי בעיה שיהיו בעיות ולא נספוג. לא יהיה פה טיול, הם עשו צרות לפורטוגל ולצפון אירלנד, פשוט באנו מוכנים ונבוא מוכנים גם ביום שלישי".

קשר רובין קאזאן הוסיף ואמר: "הכבוד שלנו נרמס פה בבית מול רוסיה. אין לנו בעיה לקבל ביקורת, זה חלק מהמקצוע. אנחנו יודעים למה להתייחס ולמה לא להתייחס. שיחקנו על הכבוד ולאט לאט אנחנו מחזירים אותו. נחזיר את הקהל דרך הישגים, אני מאמין שלמשחק הביתי תגיע כמות גדולה של קהל. זה חשוב לנו. זה מגרש בלי אווירה ביתית וככל שיהיה יותר קהל, זה יעזור לנו".

עדן בן בסט, שכבש מול לוקסמבורג, אמר: "במשחקים הראשונים לא שותפתי, חיכיתי להזדמנות ולקחתי אותה בשתי ידיים ואני מקווה שתהיה לכך המשכיות. זו נבחרת מגובשת, אין פה משחקי אגו. כולם מתייחסים אחד לשני באופן שווה. אנחנו יחידה אחת וזה מה שמאפיין אותנו".

חלוץ ברסט הוסיף: "אני שמח שתומר חמד הבקיע שלושער, זה חשוב לו ולנבחרת, רק שתהיה המשכיות. יוסי בניון הוא שחקן ואדם גדול, הוא מקבל את כולם בזרועות פתוחות ויודע לכבד את כולם. זה לא מתפקידנו לבחור מי יהיה פה וזה לא תפקידי לבחור מי צריך להיות פה. אחרי ה-0:6, לוקסמבורג תבוא דרוכה יותר, אבל אנחנו מוכנים ונעשה הכל למען הקהל שלנו. חייבים לנצח".

בהתאחדות מעריכים כי יהיו בין 20-22 אלף צופים באצטדיון רמת גן ביום שלישי וצפויים לחלק אלפי הזמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully