וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינץ: ויקטוריה אזרנקה זכתה בטורניר

הבלארוסית ניצחה 3:6, 4:6 את גרגס וזכתה בתואר שישי השנה. ווטסון הפכה באוסקה לבריטית הראשונה שזוכה בתואר מ-1988

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. AP
עוד תואר לאוסף. אזרנקה/AP

ויקטוריה אזרנקה המשיכה היום (ראשון) בשנה המעולה שעוברת עליה, כשזכתה בטורניר לינץ באוסטריה. הבלארוסית, המדורגת במקום הראשון וזכתה בטורניר בייג'ינג רק לפני שבוע, הצליחה להשלים זכייה בתואר שישי שלה מתחילת השנה ו-14 בקריירה, כשעכשיו נותר רק טורניר גמר הסבב באיסטנבול מבחינתה.

אזרנקה ניצחה בגמר את יוליה גרגס הגרמנייה המצוינת 3:6, 4:6 תוך שעה ועוד 17 דקות ושיפרה את מאזן הראש בראש שלה מולה ל-1:4. אזרנקה אמנם לא חבטה אפילו אייס אחד וביצעה שתי שגיאות כפולות, אבל גם כך היא הצליחה להשיג לא פחות מחמש שבירות שסידרו לה ניצחון בלי יותר מדי סיכונים וזכייה בתואר נוסף מבלי לאבד אפילו מערכה אחת לאורך כל הטורניר. אזרנקה האריכה את רצף הניצחונות שלה ברציפות ל-13 משחקים ברציפות מבלי לשמוט מערכה, מאז ההפסד בגמר אליפות ארצות הברית לסרינה וויליאמס.

עוד לפני כן, נרשם אירוע חריג באוסקה, יפן, כשהת'ר ווטסון (71) הפכה לבריטית הראשונה שזוכה בתואר WTA אחרי לא פחות מ-24 שנה. זאת לאחר שניצחה 5:7, 7:5, 6:7 (4) את קיי צ'ן צ'אנג הטייוואנית (134) בתום גמר דרמטי במיוחד, שארך לא פחות משלוש שעות ו-11 דקות. ווטסון, שמתגוררת באי גרנזי ליד אנגליה, הפכה לבריטית הראשונה שזוכה בתואר WTA מאז שרה גומר בשנת 1988.

יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. AP
הסתפקה במקום השני. גרגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully