וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר שנחאי

הסרבי הציל חמש נקודות משחק וניצח את אנדי מארי 7:6, 6:7 (11), 4:6 בגמר דרמטי במיוחד שארך שלוש שעות ועשרים דקות

נובאק דג'וקוביץ' השיג הבוקר (ראשון) נקמה קטנה באנדי מארי, והנחיל לו הפסד כואב במיוחד עם 7:6, 6:7 (11), 4:6 בגמר טורניר שנחאי (סך פרסים של 3.5 מיליון דולר). הסקוטי שזכה בטורניר היוקרתי בשנתיים האחרונות שמט לא פחות מחמש נקודות משחק וחזר להיראות שביר כמו לפני הקיץ המופלא שעבר עליו.

הסרבי המדורג 2 בעולם, שניצח בעשרת משחקיו מאז שנכנע למארי בגמר אליפות ארצות הברית, השווה את הישגם של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל כשהגיע לכל תשעת הגמרים בטורנירי המאסטרס 1,000, ועקף את שני הענקים כשזכה בשבעה מהם, כשלפדרר ונדאל יש שישה תארים כל אחד.

הפתיחה הייתה שייכת לדג'וקוביץ', שהשיג שבירה מוקדמת כבר במשחקון השני, אבל גילה במהירות שאין לכך משמעות גדולה כשהשניים החלו להחליף שבירות. מארי שמר על ריכוז וייצב את ההגשה, כשהסרבי נראה עצבני ואף ריסק את המחבט שלו בסדרת חבטות זועמות אחרי שגיאה לא מחויבת שעלתה לו בשבירה לפיגור של 6:5. הסקוטי עשה את שלו במשחקון הבא וסגר את המערכה הראשונה ההפכפכה עם 5:7 אחרי שעה ורבע.

במערכה השנייה דג'וקוביץ' חזר להגיש כמו שהוא יודע, ומארי היציב המשיך באותה רמה עד שהגיעה העקיצה המיוחלת במצב של 3:3, עם משחקון נהדר שסידר לו שבירה שהציבה אותו בעמדת ניצחון. ביתרון 4:5 עלה מארי ל-0:30 לפני שדג'וקוביץ' נעזר בנקודה נפלאה בין הרגליים כדי להחזיר את המומנטום, הציל נקודת משחק ושבר ל-5:5. השניים הלכו לשובר שוויון, בו השיג מארי עוד ארבע נקודות משחק, את כולן נולה הציל, ובתצוגה אדירה ניצח 11:13 ו-6:7 במערכה.

האכזבה מהמערכה הקודמת לא ניכרה אצל מארי בפתיחת המערכה השלישית, אבל דג'וקוביץ' המשיך לשפר את יכולתו בהדרגה, רשם שבירה נהדרת בדרך ליתרון 3:4, והשלים את העבודה כבר במשחקון הבא, וניצל את נקודת המשחק השנייה שלו מול חברו הטוב בדרך לניצחון 3:6 במערכה ובמשחק כולו אחרי שלוש שעות ועשרים דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully