וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב נפגש עם איציק קורנפיין

14.10.2012 / 15:45

איש העסקים ממשיך להתקרב. גורם במועדון: "הוא יתקבל פה כמו מושיע". צחי אליחן סירב לאסוף כדורים והושעה ע"י אלי כהן

שיחת היום בבית"ר ירושלים הייתה התקרבותו של אלי טביב לבעלות על המועדון. במועדון אמרו על כך: "טביב יתקבל כאן כמו מושיע. במצב של בית"ר, שאין כסף למשכורות או לכל דבר קטן והאוהדים מיואשים, טביב יקבל כאן חום ואהבה בכל פינה, בדיוק מה שהיה חסר לו בהפועל תל אביב, הוא כבר מרגיש את זה בכל מקום מאוהדי בית"ר וזה דוחף אותו".

בכל מקרה, טביב נפגש היום עם היו"ר איציק קורנפיין וקיבל דיווח על מצבו הכספי של המועדון. פגישה נוספת בין השניים צפויה להתקיים בשבוע הבא.

בתוך כך, בית"ר ירושלים חזרה היום (ראשון) להתאמן לקראת המשחק בשבת הקרובה נגד בני יהודה. מי שלא התאמן עם הקבוצה הוא צחי אליחן, שהושעה לשבוע מהאימונים בעקבות סירוב לאסוף כדורים וויכוח עם מאמן הכושר רוני הלל לאחר האימון ביום חמישי האחרון. על אף שהושעה, אליחן נצטווה להגיע לבית וגן ולהתאמן בחדר כושר.

מעבר לאליחן, המאמן החזיר היום לרוטציה באימון את מתן בראשי, לו ערך שיחה אישית ביום חמישי האחרון והוא עשוי לפתוח בהרכב נגד בני יהודה. המאמן כעס מאוד על בראשי לאחר המשחק עם הפועל רמת גן ובתרגולים בשבוע שעבר העדיף את שמוליק קוזוקין וטל כחילה לפניו, כחלק מסדרת חינוך שעשה לבלם. לאחר השיחה נראה כי כהן מתכוון לתת לבראשי הזדמנות נוספת בשבת הקרובה.

נושא שיחה נוסף בבית וגן הוא היחסים העכורים בין המאמן אלי כהן לדובר אסף שקד, לאחר שהמאמן התראיין ביום שישי ל"רדיו ירושלים" וביקר את עבודתו של הדובר . שקד פגוע מהיחס של המאמן כבר תקופה ארוכה, לאחר שבמשחק גביע הטוטו נגד הפועל רמת גן הוא קיבל הוראה מאיציק קורנפיין לקחת את הבלם הקרואטי דינו שקבורץ לאיצטדיון רמת גן. המאמן שראה שהשחקן לא הגיע עם האוטובוס צעק על הדובר בתום המשחק בנוכחות אנשים שהיו מסביב ומאז אותו מקרה היחסים בין השניים נותקו. יום לאחר המקרה המאמן שוחח עם איציק קורנפיין על הנושא אך למרות זאת הנתק בין השניים נמשך ובמועדון מנסים למצוא פיתרון לבעיה.

איציק קורנפיין ושמוליק לוי צריכים לקבל החלטה בנוגע למחירי הכרטיסים למשחק עם הפועל תל אביב ובנוגע לקהל שיישב ביציע הצפוני, כאשר כרגע הוחלט על ידי השניים שהדברים יוכרעו על פי תוצאות המשחק נגד בני יהודה בשבת הקרובה ובמזג האויר הצפוי שאולי יבשרו על כמות האוהדים שצפויה להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully