וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב עשה עוד צעד בדרך לרכישת בית"ר ירושלים

13.10.2012 / 20:15

איש העסקים ביקש לקבל את הדוחות הכספיים של המועדון ופירוט על החובות. בקבוצה אופטימיים: ”הוא רוצה את בית”ר"

בזמן שבבית"ר ירושלים מנסים למצוא פתרונות כיצד להתמודד עם גירעון של כ-3.5 מיליון שקל בעונה הנוכחית, נראה שהפיתרון עשוי להגיע מכיוונו של אלי טביב. בימים האחרונים דאג טביב ליצור קשר עם עורך דינו של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, וביקש לקבל את הנתונים הכלכליים של בית"ר כדי להיות מוכן במידה שירצה לרכוש אותה. מעבר לדברים, טביב גילה עניין רב בכל הבעיות המשפטיות של בית"ר ובסכומים אותם יצטרך לשלם לנושים, אם אכן ירכוש את המועדון.

מקורב לגאידמק אמר בסוף השבוע: "טביב רציני בנוגע לבית"ר, אפילו רציני מאוד. הוא רוצה את הקבוצה. מה שכרגע מונע את ההתקדמות הן הבעיות עם הפועל תל אביב והחשש שלו שהדברים לא יסתדרו. ההערכה היא שברגע שהוא יקבל את 6 מיליון השקלים הראשונים מהפועל והוא ייראה ששאר הכסף בדרך אליו, הדרך שלו לבית"ר תהיה סלולה. הוא לא נבהל מהמספרים וגם עשוי לצרף איתו שותף".

אלי טביב הבעלים של הפועל תל אביב. נמרוד סונדרס
תחנה רביעית בכדורגל הישראלי? טביב/נמרוד סונדרס

בינתיים, מחר תחזור הקבוצה לאימונים אחרי חופש שהשחקנים קיבלו מהמאמן אלי כהן בסוף השבוע. כהן עדיין מתלבט לגבי זהות הבלם שיפתח לצידו של דינו שקבורץ במשחק נגד בני יהודה בסוף השבוע.

ביום חמישי האחרון לקח המאמן את מתן בראשי לשיחה אישית בנסיון להבין מה עובר עליו בתקופה האחרונה ולהחזירו למסלול. בעקבות השיחה עשוי בראשי לפתוח, אך גם שמוליק קוזוקין נלקח בחשבון.

מי שיחזור לשחק הוא דריו פרננדס, שצפוי לשוב מהרחקה היישר להרכב. כהן שוקל להציב קישור הגנתי יחסית ולתפקד את הארגנטינאי הוותיק לצד אופיר קריאף וקובי מויאל. אגב, קריאף צפוי לפתוח מחר בהרכב הנבחרת הצעירה במשחק נגד בלגיה במושבה כאשר המאמן גיא לוזון שוחח לאחרונה מספר פעמים עם אלי כהן לגביו ובונה עליו לקראת טורניר היורו בקיץ, במיוחד לאחר שניר ביטון הצטרף לנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully