וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "זאת תוצאה של כל המצב של המועדון"

בבירה מאוכזבים אחרי עוד הפסד: "יש אווירה לא טובה, לא רואים עתיד". מקורב לגאידמק: "אם טביב ירצה, בית"ר שלו"

one

שקט גדול היה בסיום משחק ההפסד של בית"ר ירושלים אתמול (שבת), 1:0 להפועל עכו בטדי. השחקנים היו מכונסים בתוך עצמם והמאמן אלי כהן ניסה לעודד אותם ואמר: "אלה הימים הנוראים, תרימו את הראש כי רק אם נהיה חזקים ומאוחדים נוכל לצאת מהמצב הזה".

בסיום ניסו אנשי המועדון והשחקנים לנתח ולהבין, כיצד הגיעה הקבוצה למצב הזה, בו יש לה נקודה אחת בלבד לאחר ארבעה מחזורים. גורם במועדון הסביר: "אין הוקוס פוקוס. זאת קבוצה ששבוע לפני פתיחת עונה הלכה לבקרה, כשלא היה ברור אם מאשרים אותה או שהיא הולכת לפירוק. זה גם לא שבא בעל בית חדש. כולם מרגישים שאין אופק ועתיד למועדון הזה, אנשים רואים איך הם הולכים להעביר כאן עוד שנה בלי לקבל משכורות מאפריל ואותו בלגן. צריך שיבוא בעל בית, אחרת קשה יהיה להמשיך ולשרוד שנה אחרי שנה. האמת שרואים גם על קורנפיין שהוא מבין שאי אפשר ככה יותר ובלי בעל בית זה לא יוכל להימשך עוד יותר מדי זמן".

אותו גורם גם מייצג את דעת השחקנים, שאחד מהם אמר: "זה לא תירוץ, זה המקצוע שלנו. הקהל בא לכאן ואנחנו צריכים לנצח קבוצה כמו הפועל עכו בטדי. אבל יותר מהכל, אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולחזור לטירוף שהיה בסוף עונה שעברה. קשה עם כל האווירה הזאת שהמועדון בהישרדות, הקהל מאוכזב וזאת לא בית"ר של פעם, עם האטרקטיביות והשמחה, כל זה בא אלינו. יצאנו היום לרכבים כשילדים בני 12 מקללים אותנו, יורקים עלינו ואומרים שהרסנו את בית"ר. אין דרך אחרת חוץ מלנצח שבוע הבא ולצאת מזה".

מאמן הקבוצה אלי כהן היה אופטימי יותר: "אמרתי ואני עומד על זה, שנהיה בחלק העליון. התחלנו מאוחר, שחקנים הצטרפו מאוחר, אנחנו עם שני זרים צעירים, שלא שיחקו בחצי שנה האחרונה, אבל נחבר את כל זה למשהו טוב וחזק. אין לי שום דבר עם ערן לוי, להיפך, זה אתגר לעשות מה שאחרים לא עשו ולהצליח איתו. יש לו יכולות, אבל אני רוצה למקסם אותן ולכן עשיתי את מה שעשיתי, כדי שלא ייאבד את הראש בהמשך. יש חשש שהלחץ יבעבע ויפגע, אבל זה גם המבחן של מי שמשתייך לבית"ר ירושלים". כהן גם החמיא למתן בראשי: "הוא היה טוב היום וגם שבוע שעבר ובגלל שמשחק ההגנה הקבוצתי שלנו לא היה טוב, האש הלכה אליו. אני סומך עליו ויודע שהוא יעשה את העבודה טוב יותר משבוע לשבוע".

מי שמרגיש אולי מאוכזב יותר מכולם הוא אבי ריקן, שהחמיץ בשני המשחקים האחרונים מול שער חשוף: "זה כואב, קשה לישון בלילה אחרי החמצות כאלה ולמעשה אי אפשר לישון. אתה מרגיש שיכולת לעזור לקבוצה וזה לא הצליח וזה אוכל אותך, אבל צריך להרים את הראש ולא להוריד אותו. הלחץ בגלל המצב נמצא איפשהו בראש, אבל במשחק לא חושבים על זה. מאכזב להיות עם נקודה אחת אחרי ארבעה משחקים אבל אנחנו נצא מזה".

בנוגע לבעל בית חדש, מתברר שאלי טביב אכן מגשש בנוגע לאפשרות לרכוש את בית"ר ירושלים, אך פגישה מעשית עם נציגיו של ארקדי גאידמק על מנת לקבל פרטים מלאים ולהתקדם, טרם נעשתה. מקורב לגאידמק אמר אמש: "אם טביב ירצה, בית"ר שלו. הוא לא צריך לעשות הרבה ואף אחד לא ימנע ממנו את זה, בניגוד למקרה של פניג'ל. הבעיה היא שטביב צריך לרצות, בינתיים הוא מזגזג".

בית"ר הפסידה 1:0 בבית להפועל עכו

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully