וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: אנז'י תנסה לצרף את וידיץ' בינואר

מוליכת הליגה הרוסית, מוכנה לשלם לבלם הסרבי הפצוע של היונייטד, שכר של 250 אלף פאונד בשבוע ותפנה אליו בקרוב

דיווחים עקשניים בתקשורת האנגלית והרוסית טוענים שנמניה וידיץ', הבלם והקפטן הפצוע של מנצ'סטר יונייטד, עשוי לעבור לדיווחים עקשניים בתקשורת האנגלים טוענים שנמניה וידיץ', הבלם והקפטן הפצוע של מנצ'סטר יונייטד, עשוי לעבור לאנז'י מחצ'קאלה, הרוסית כבר בינואר הקרוב. מקורות ברוסיה טוענים שהרוסים מתכוונים להציע לבלם שכר עתק של 250 אלף פאונד בשבוע אחרי ניכוי מיסים. אגב, גם השכר שצפוי לקבל הבלם הסרבי, לא יהפוך אותו לשחקן עם המשכורת הגבוהה ביותר במועדון, שמשלם לסמואל אטו שכר שיא של 325 אלף פאונד בשבוע. גם יובנטוס הביעה בקיץ עניין בבלם, אך ירדה ממנו בשל מחירו הגבוה.

בקבוצת המיליונים של אנז'י, פתחו את העונה נהדר, ואחרי 11 מחזורים בליגה הרוסית הם מוליכים את הטבלה עם 26 נקודות, שתי נקודות יותר מצסק"א השנייה. וידיץ' עצמו, נפצע שוב אחרי הניצחון על ליברפול בסוף ספטמבר והוא צפוי להעדר עוד כחודש וחצי לפחות.

אלכס פרגוסון, המנג'ר של השדים האדומים, כבר החל להתרגל לחיים ללא וידיץ' ולאור מחירו הגבוה והנטייה שלו להיפצע, ייתכן שבמועדון האנגלי דווקא ישמחו להיפטר מהבלם הסרבי. מי שמאיישים נכון לעכשיו את חוליית ההגנה בקבוצה האנגלית הם ריו פרדיננד הוותיק וג'וני אוואנס, שגם הוא החלים לא מכבר מפציעה טורדנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully