וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "בתקשורת חושבים שאנחנו צריכים לנצח 0:3 בכל משחק"

המאמן תקף את הביקורות על היכולת של איטליה. פירלו: "שמח שמסי אמר שהבעיטות החופשיות שלי שימשו לו השראה"

נבחרת איטליה פתחה את מוקדמות המונדיאל בגמגום עם 2:2 בבולגריה, אבל אחרי ה-1:3 על ארמניה ביום שישי האזורה של צ'זארה פראנדלי התייצבה בראש בית ב', ולפני שהוא ושחקניו מארחים את דנמרק המאכזבת בסן סירו מחרתיים, המאמן הלאומי מצפה ליותר הערכה מהתקשורת.

"העיתונים גורמים לציבור לחשוב שלא הצגנו יכולת טובה עד כה", האשים פראנדלי. "אבל לדעתי זה ממש לא המקרה. בגלל שהגענו לגמר ביורו אנשים חושבים שאנחנו צריכים לנצח 0:3 בכל משחק".

לגבי העובדה שמריו באלוטלי לא שותף במשחק אמר פראנדלי: "למריו היה שיעול חמור מאוד בארמניה והוא התקשה לנשום, אז כמובן שהוא לא היה יכול לשחק. אם הוא יהיה במצב פיזי טוב היום, הוא יתאמן יחד עם השאר הסגל".

קלאודיו מרקיזיו התייחס גם הוא לביקורות על הכחולים: "הניצחון בארמניה היה חשוב מאוד, אני בטוח שנבחרות שיגיעו לשם יתקשו בעתיד, ואסור לזלזל ביריבה הזו".

עוד במחנה האיטלקי, אנדראה פירלו התייחס לדבריו של ליאונל מסי אתמול, לפיהם הקשר האיטלקי שימש לו השראה בבעיטה החופשית המפתיעה שלו מול אורוגוואי, שחלפה מתחת לחומה. "אני שמח מאוד לשמוע שמסי אמר דבר כזה", הודה פירלו. "והעובדה שהמחמאה הזו מגיע ממישהו כמו מסי רק עושה את זה טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully