וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: מכבי פ"ת, לוד וראשון לציון בחצי הגמר

המלאבסים גברו 1:2 על נס ציונה, הקבוצה של אבו סובחי הביסה 1:5 את אחי נצרת וזו של לחמן ניצחה 1:2 את מכבי יבנה

אחרי שאמש (שישי) עלתה הפועל רעננה לחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, עם ניצחון חוץ 0:2 על הפועל פתח תקוה, היום השלימו שלוש עולות נוספות את תמונת חצי הגמר.

מכבי פתח תקוה, שסובלת מירידה ביכולת במסגרת הליגה וסיימה את כל שלושת משחקיה האחרונים בתוצאות תיקו, הצליחה להתגבר על סקציה נס ציונה 1:2 בתום 120 דקות.

סהר לוי העלה את האורחים מנס ציונה ליתרון מפתיע בדקה ה-50, אבל גידי קניוק איזן את התוצאה בדקה ה-74 והקבוצות הלכו להארכה. כשנדמה היה שהמשחק יוכרע בבעיטות מהנקודה הלבנה, הגיע יוסי אופיר, שמרבה לכבוש העונה וניצח עם שער בדקה ה-117.

בני לוד, שבמחזור הסיום של העונה שעברה הביסה 0:6 את אחי נצרת, במשחק שנוי במחלוקת, עשתה זאת שוב, הפעם עם 1:5 מוחץ. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס, אבל החבורה של אבו סובחי שטפה את כר הדשא ב-45 הדקות הבאות ונהנתה משערים של יחיא עיסא (53), נבו מזרחי (60), טל מאיר (71), יעקב בן חמו (83) וריף מסיקה (86, פנדל). את שער הניחומים, שלא ניחם איש בנצרת, כבש אלן מסודי, גם הוא מהנקודה הלבנה (80).

במשחק שחתם את היום ונערך באשדוד, בעקבות שיזרוע באצטדיון בנס ציונה, שיחזרה הפועל ראשון לציון את הניצחון שהשיגה מול מכבי יבנה ביום שישי החולף במסגרת הליגה. אז זה הסתיים ב-1:3 לראשונים, הפעם ב-1:2 וגם הקבוצה של אייל לחמן בחצי הגמר. כל השערים הובקעו במחצית הראשונה, כשקובי בדש נותר פנוי בדקה השביעית לכדור רוחב מצד שמאל של אופיר צדוק וכבש מחמישה מטרים את הראשון של הכתומים. בדקה ה-16 אורן ניסים השווה, אחרי שניל אברבנל עצר את הניסיון הראשון של טימור אביטן (בכורה ביבנה), אבל צדוק החזיר את היתרון לאורחים עם בעיטה חדה מ-20 מטרים בדקה ה-27. אברבנל רשם כמה הצלות נאות ומנע את השוויון עד לסיום.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully