וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן ת'ורפ: "היו תקופות ששקלתי לשים קץ לחיי"

השחיין האוסטרלי, שזכה בעבר בחמש מדליות זהב אולימפיות, הוציא אוטוביוגרפיה שבה הוא חושף: "הייתי מכור לאלכוהול"

איאן ת'ורפ, אחר מגדולי השחיינים בעשור האחרון, שזכה בקריירה המפוארת שלו בחמש מדליות זהב אולימפיות, יוציא בשבוע הבא אוטוביוגרפיה על חייו שנקראת "זה אני".

היום (שבת) התפרסמו בכלי התקשורת ציטוטים נבחרים מספרו שבו מודה האוסטרלי: "אפילו משפחתי וחבריי הקרובים לא היו מודעים לכך שרוב הקריירה שלי נאבקתי במה שאני יכול לכנות - התמוטטות עצבים ודיכאון".

השחיין האוסטרלי פרץ באולימפיאדת סידני 2000, בה הוא זכה בשלוש מדליות זהב ושתי מדליות כסף כשהוא בן 17 בלבד. ת'ור' קיבל את הכינוי "הטורפדו" בעקבות סיגנון השחייה המרהיב והמהירות בה שחה, אך מסתבר שלא הכל היה וורוד בקריירה שלו לאורך השנים.

"שתיתי הרבה אלכוהול. זה הדבר היחיד שעזר לי להשתחרר מכל המחשבות הנוראיות שהיו לי ומהדיכאון הנוראי ממנו סבלתי, אך עשיתי זאת רק אחרי דלתיים סגורות. זו היתה הדרך היחידה שבה הצלחתי להירדם. זה לא קרה כל לילה, אבל שתיתי הרבה, בעיקר בין 2002-2004, כאשר התכוננתי לאולימפיאדה באתונה". כך חושף ת'ורפ בסיפרו.

ת'ורפ מספר כיצד הצליח להסתיר את בעיית השתיה שלו מהמאמנים שלו לאורך השנים, אך חשף כי היו תקופות שבהן שקל אפילו להתאבד: "הרבה פעמים חשבתי על מקומות או דרכים ספציפיות שבהם אוכל להתאבד, אבל אז התפכחתי וחשבתי שזה ממש מגוחך לעשות את זה".

איאן ת'ורפ, חלם על קאמבק מדהים לבריכה האולימפית בלונדון אך 12 שנה אחרי ההצלחה בסידני, האוסטרלי לא הצליח להשתחל ללונדון, אחרי שלא עלה לחצי הגמר ב-100 מטר חופשי במבחנים האוסטרלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully