וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "ההישג של ווין רוני פשוט גדול"

באנגליה מפרגנים לקפטן, שעלה למקום החמישי בטבלת הכובשים של הנבחרת. גרמניה הופתעה מהחולשה של אירלנד

מלבד משחקה של נבחרת ישראל, ערב גדוש בפעילות היה אמש (שישי) במוקדמות המונדיאל באירופה. אלופת העולם המכהנת ספרד, לא התקשתה לדלג מעל בלארוס עם 0:4, כשפדרו מברצלונה מפציץ שלושער נהדר.

המאמן ויסנטה דל בוסקה היה מרוצה מאוד מהנבחרת שלו: "שיחקנו טוב ושלטנו במגרש. בלארוס לא הייתה ברמה שלנו ולא חשה בנוח על המגרש אפילו לרגע. האיכות והכישרון שלנו עשו את העבודה". על פדרו הוסיף המאמן: "הוא משחק היטב במועדון שלו, הוא טרי, דינמי וחשוב מאוד במשחק העומק של ההתקפה שלנו".

פדרו עצמו אמר: "ידענו שאסור לפשל, אלו נקודות חשובות ואנחנו מרוצים שהשגנו אותן. המוקדמות לא קלות ואסור לאבד נקודות מיותרות בדרך. צריך הרבה מזל כדי לכבוש שלושער ואני שמח שזה עזר לנבחרת לנצח את המשחק". לקראת המשחק הגדול מול צרפת ביום שלישי הוסיף החלוץ: "הם יריב מסוכן, עם שחקנים מצוינים. הם יקשו עלינו מאוד. שיחקנו טוב היום וצריך להמשיך כך".

פדרו, נבחרת ספרד, מול איגור שיטוב, שחקן בלארוס. רויטרס
"צריך הרבה מזל כדי לכבוש שלושער". פדרו/רויטרס

החגיגה של ווין רוני

אנגליה ניצחה 0:5 את סן מרינו בלי יותר מדי בעיות, כשווין רוני כובש צמד ועולה למקום החמישי בטבלת כובשי השערים עבור שלושת האריות בכל הזמנים. לחלוץ מנצ'סטר יונייטד יש כעת 31 שערים והוא השאיר מאחור את טום פיני, נאט לופטהאוס ואלן שירר. היעד הבא שלו הוא מייקל אואן, שנמצא במקום הרביעי עם 40 שערים. בובי צ'רלטון ראשון עם 49.

"אני רק בן 26, אז אני מקווה שאוכל לכבוש עוד הרבה בנבחרת. אני גאה להיות ברשימה הזו ומקווה שאכבוש עוד הרבה שערים. אני עדיין צעיר", אמר רוני, שהוסיף לגבי המשחק: "יצרנו מצבים טובים ואולי החטאנו הרבה, אבל לא קל מול נבחרת שמתגוננת בעשרה או 11 שחקנים. בסוף שברנו את הבונקר. זו תוצאה טובה. להיות קפטן הנבחרת בוומבלי זה דבר שלא אשכח כל החיים".

המנג'ר רוי הודג'סון החמיא אף הוא לרוני, כשאמר: "הוא רק בן 26, אז מדובר בהישג גדול. עדיין נותרו לו הרבה שנים, וגם אהבתי איך הוא התנהג כקפטן". הודג'סון אף כעס על שוער סן מרינו אלדו סימונצ'יני, שפצע את תיאו וולקוט כבר בדקה העשירית. קשר ארסנל יבלה את הלילה בבית החולים והודג'סון אמר: "זה הי תיקול רע מאוד, אם אגיד שמדובר בעבירה חסרת אחריות אהיה נדיב. תיאו יעבור בדיקות ואנחנו מקווים שזה לא משהו רע מדי".

שחקן נבחרת אנגליה ווין רוני בועט פנדל. GettyImages
מחמאות מכל עבר. ווין רוני והסרט/GettyImages

הקאמבק של קרישיטו

באיטליה, המתאזרח הארגנטינאי אוסבלדו, שחקן רומא, חגג את השער שלו, שהבטיח לסקוואדרה אזורה 1:3 בארמניה: "זה שער חשוב עבורי, כי הוא נתן לנו להרגיש בטוחים יותר. אני תמיד נהנה לכבוש. אני מנסה להיות תמיד מוכן, גם ברומא וגם בנבחרת, בכל פעם שקוראים לי לשחק".

המאמן צ'זארה פראנדלי סיכם: "שיחקנו מצוין, עם הרבה אופי. היו לנו כמה בעיות, אבל אני מרוצה. היו לנו מצבים לכבוש בפתיחה וידענו לא לחשוף את העורף למתפרצות. אנחנו עדיין צריכים להשתפר, אבל הגישה הייתה נכונה. אני עדיין חושב שמדובר בבית קשה מאוד, וזה הוכח, אבל שיחקנו מצוין".

דומניקו קרישטו, ששב לנבחרת לאחר שהודח רגע לפני יורו 2012 בשל פרשיות ההימורים, הוסיף: "החזרה לנבחרת סיפקה לי אושר עילאי. התגעגעתי מאוד לחולצה הכחולה, ועכשיו אני רוצה להתרכז בהווה ובעתיד. שיחקנו טוב מאוד בפתיחה וזה היה משחק מצוין שלנו בסך הכל".

שחקני נבחרת איטליה חוגגים שער עם דניאלה דה רוסי (במרכז). רויטרס
הרבה אופי. האזורי חוגגים/רויטרס

בגרמניה מופתעים מהחולשה של אירלנד

החוגגת הגדולה של הערב הייתה גרמניה, שהביסה 1:6 בדבלין את אירלנד תוך תצוגת כדורגל נפלאה. יואכים לב היה מאוד מרוצה בסיום: "היינו מפוקסים מהרגע הראשון, ראינו את זה באימונים כל השבוע. נענו קדימה כל הזמן והניצחון, בתוצאה הזו, הגיע לנו".

המנהל המקצועי של הנבחרת אוליבר בירהוף היה די מופתע מהניצחון האדיר: "האמת שציפינו מאירלנד להיות קצת יותר חזקה. שיחקנו עם הרבה מאוד ריכוז, יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים עם טכניקה גבוהה, אבל כן, קצת התאכזבתי מאירלנד".

מרקו רויס, שפתח את הקונצרט עם צמד, הוסיף: "יש לנו תוכניות גדולות. המאמן הכין אותנו היטב, שלטנו מהפתיחה". מירוסלב קלוסה, שעבר שבוע לא פשוט לאחר שזכה לביקורות מאלי הנס, בין היתר, סיכם: "הרבה דברים נכתבו עלי, אבל הכי חשוב מבחינתי לסתום את הפה ולהתרכז בכדורגל. היה נחמד להבקיע במשחק ה-125 שלי בנבחרת, אבל אין לי תשובה לאולי הנס".

מרקו רויס, נבחרת גרמניה. רויטרס
חגיגה גדולה. רויס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully