וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "הצלחנו לעצור את כריסטיאנו רונאלדו"

מאמן רוסיה היה גאה לאחר ניצחון נוסף, הפעם מול פורטוגל: "שיחקנו עם תשוקה עצומה". פאולו בנטו: "לא הגענו רגועים"

נבחרת ישראל מחצה את לוקסמבורג, אך עוד קודם לכן התרחש המשחק המסקרן יותר בבית ו', בו רוסיה ניצחה 0:1 את פורטוגל ונותרה עם מאזן מושלם. חניכיו של פאביו קאפלו נראים מצוין, ועם הניצחון על כריסטיאנו רונאלדו וחבריו סגרו חוב מ-2004, אז נדרסו 7:1 על ידי פורטוגל. אלכסנדר קרז'אקוב כבש שער אחרי מהלך קבוצתי יפה, ורוסיה הצליחה בהמשך לשמור על רשת נקייה, מה שמותיר אותה ללא שער חובה אחד מתחילת הקמפיין.

פאביו קאפלו היה מאושר בסיום, אך ביקש להישאר עם רגליים על הקרקע: "היום ראיתי את רוסיה משחקת עם תשוקה ומחויבות עצומים. שיחקנו משחק טוב בהחלט, אבל הדבר היחיד שעלינו לעשות זה לשכוח מייד את הניצחון הזה ולהתחיל לחשוב על המשחק הבא".

המאמן האיטלקי סיפר על הטקטיקה שנקטה נבחרתו על מנת להצר את צעדיו של כריסטיאנו רונאלדו: "ניסינו להישאר קרובים אליו ככל האפשר, ליצור מצב שבו תמיד יהיו מולו שני שחקנים. זה עבד טוב, אני חושב. אני שמח על כך שלא ראינו היום את כריסטיאנו רונאלדו שאנחנו רגילים לראות, זה שיכול ליצור מצב מסוכן מכל דבר".

המאמן האיטלקי הוסיף והתייחס לאפשרות של ירידת מתח של נבחרתו במשחק הבא."אני יודע היטב מה יכול לקרות עכשיו במשחק הבא שלנו, אני עושה כל שביכולתי על מנת למנוע את זה". מאמן פורטוגל פאולו בנטו אמר בסיום: "אולי לא היינו רגועים כמו שאנחנו בדרך כלל. כל אחד יכול לעשות טעויות, אפילו המאמן. איבדנו יותר מדי כדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully