וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': נמשכת ההידרדרות של קביליו יפו

הקבוצה של משה אוננה עדיין ללא ניצחון לאחר 2:0 מול בת ים. הפועל עפולה הביסה 0:5 את מכבי כפר קנא במחוז צפון

המחזור הרביעי בליגה א' יצא לדרך היום (שישי) עם מספר משחקים מסקרנים. במוקד המשחקים במחוז דרום רשמה מכבי קביליו יפו הפסד נוסף, הפעם 1:0 לעירוני בת ים, ולאחר ארבעה מחזורים הקבוצה השאפתנית עומדת על שלוש נקודות בלבד. הפועל מרמורק, שהוליכה את הטבלה טרם המחזור, סיימה בתיקו 2:2 עם בית"ר כפר סבא ואילו מכבי שעריים עלתה לראש הטבלה עם ניצחון נוסף. בצפון, עירוני טבריה הבלתי מנוצחת איבדה נקודות ראשונות העונה עם 1:1 מול מכבי צור שלום.

דרום

הפועל מרמורק - בית"ר כפר סבא 2:2

מרמורק, שהחלה את העונה עם שני ניצחונות, ממשיכה לאבד גובה, לאחר שבמחזור הקודם סיימה בתיקו מאופס מול הפועל קטמון. בית"ר כפר סבא, שצברה עד כה חמש נקודות, הפתיעה והיוותה יריבה עיקשת למוליכה. עידן חג'ג' העלה את מרמורק ליתרון בדקה ה-35, אלא שחן חג'ג' השווה ממש לפני הירידה למחצית. מתן אלגאווי הפך התוצאה בדקה ה-82, אבל חנן פדידה הציל את מרמורק פעם נוספת עם שער בדקה ה-90.

עירוני כפר יונה - הפועל קטמון 5:2

קטמון, שפתחה את העונה בצורה מקרטעת משהו, הוציאה עצבים על המארחת החלשה מכפר יונה. תומר עיוון דווקא העלה את כפר יונה ליתרון מפתיע בדקה החמישית, אך הירושלמים הצליחו לעלות ליתרון עוד לפני המחצית משערים של אביעד דנן בדקה ה-37 וחי אטיאס בדקה ה-44. שי אהרון הותיק התחיל את החגיגה עם שער בדקה ה-56, חי אטיאס העלה ל-1:4 שתי דקות לאחר מכן. מייקל גרינברג צימק עבור כפר יונה בדקה ה-61, אך איסלם אלזניטי קבע 2:5 לקטמון בדקה ה-76.

מכבי קביליו יפו - עירוני בת ים 1:0

קביליו יפו לא מצליחה לצאת מפתיחת העונה הגרועה שלה, ומעמדו של המאמן משה אוננה ממשיך להתערער. מצד שני, בת ים השיגה ניצחון שלישי ועלתה למקום השני בטבלה, עם מספר נקודות זהה למוליכה מכבי שעריים. קביליו יפו קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון במחצית הראשונה, אך אסף לוי החטיא פנדל בדקה ה-35. המשחק המשיך להיות מאוזן, עד שיוסי פליקר קבע 0:1 לאורחת.

הפועל אזור - מכבי שעריים 1:0

שעריים עלתה לראשות הטבלה לאחר ניצחון לא קל באיצטדיון וינטר. אזור, שפתחה את העונה טוב מאוד, רשמה הפסד שני ברציפות וירדה למקםו השביעי. ברק ורד כבש בדקה ה-58, כשגם הרחקה בדקה ה-67 שספג רועי סבג משעריים לא שינתה דבר.

תוצאות נוספות:

הפועל כפר שלם - בני אילת 0:0
מכבי עמישב פתח תקווה - האורתודכסים לוד 3:3
לעמישב פתח תקווה: אורי קרגולה (3, 30), אסי בוזגלו (13)
ללוד: עידן סרור (28, פנדל)ת אהרון סולדוצ'ו (85, עצמי), ירין הלל (90)
הפועל ערד - מכבי באר שבע 1:1
לערד: איציק פרץ (57), לבאר שבע: אור לוי (90)

צפון

מכבי צור שלום - עירוני טבריה 1:1

טבריה ממשיכה להוליך את הטבלה במחוז צפון, למרות שאיבדה נקודות ראשונות העונה מול צור שלום במשחק חוץ. אלרון רבינוביץ' העלה את טבריה ליתרון 0:1 בדקה ה-30, אך בני סימנטוב השווה בדקה ה-73 וקבע 1:1 מפתיע, שמעלה את מאזנה של צור שלום לשלוש נקודות.

מכבי דליית אל כרמל - עירוני קרית אתא 0:2

דליית כרמל נצמדה לטבריה בצמרת, כשכעת מה שמפריד בינה לבין המקום הראשון הוא אך ורק הפרש שערים. דליית אל כרמל רשמה ניצחון שלישי לאחר שרוב המשחק לא הצליחה להבקיע, עד שכפיר לייבוביץ' העלה את ליתרון בדקה ה-75. ענאן נאסרלדין הכפיל את התוצאה בדקה ה-84.

הפועל עפולה - הפועל כפר קנא 0:5

אולי זוהי האות לכך שהקבוצה העישרה מעפולה תתחיל סוף סוף לפרוע את השטרות? עפולה שבונה על עלייה פתחה את העונה בצורה בינונית, אך התפוצצה על כפר קנא. שחר סימן טוב פתח את מסכת השערים עם שער בדקה ה-31 ושלום עקיבא העלה ל- 0:2 בדקה ה-47. אליאור סיידר כבש צמד בדקות 82 ו-84, ומתן נחמני קינח בדקה ה-89.

הפועל אסי גלבוע - מ.ס גבעת אולגה 1:1

גם אסי גלבוע בנתה קבוצה חזקה מאוד לליגה, אך שבוע לאחר שנראה היה שהיא חוזרת למסלול עם 0:3 על כפר קנא, היא סיימה רק בתיקו מול גבעת אולגה ומדורגת רק במקום השמיני. תום חפץ העלה את האורחת מגבעת אולגה ליתרון בדקה ה-32, אך שלומי מוראד איזן בדקה ה-40.

תוצאות נוספות:
הפועל הרצליה - ס.כ מעלות 1:2
להרצליה: טל פטרושקה (26, פנדל), עומר בוארון (87), למעלות: גל צרויה (90)

הפועל מגדל העמק - מ.ס כרמיאל/צפת -1:1
למגדל העמק: סבי שאולוב (28), לכרמיאל/צפת: שאדי חמודה (7)

מכבי כפר קנא הפועל חדרה 1:0
לחדרה: משה זלקה (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully