וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות להפועל ראשון לציון ובני הרצליה

מחזיקת הגביע התקשתה מול קרית מוצקין וניצחה בקושי 23:25. בני הרצליה הביסה את א.ס רמת השרון 23:30

המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (חמישי) כאשר במשחק המרכזי, מכבי קרית מוצקין התארחה אצל הפועל ראשון לציון, והיתה קרובה לרשום את הפתעת המחזור, אך נכנעה למחזיקת הגביע 23:25. בדרבי של השרון, בני הרצליה לא התקשתה לגבור על א.ס רמת השרון 23:30, והשיגה ניצחון ליגה ראשון. מחר (שישי) יושלם המחזור כאשר מכבי תל אביב תארח את עירוני רחובות (16:00), האלופה מכבי ראשון לציון תארח את מכבי ארזים רמת גן (16:30), אס"א תל אביב תפגוש באוניברסיטה את א.כ נס ציונה (17:00), ובאותה שעה יפתח הדרבי של בקעת אונו בין א.ס סביון לבין הפועל קרית אונו.

כאמור, המשחק הדרמטי והמסקרן מכולם נערך בראשון לציון ובו הצטיין השוער מושיקו אלימלך. וגם בקרית מוצקין זכינו ליכולת טובה מאוד מהזרים הסרבים אבל בעיקר מצמד השוערים אורן מאירוביץ' ומור עמית (21 עצירות יחד מ-44 זריקות), ומהמרכז ולדי קופמן שהבקיע 9 שערים, ואמר בסיום: "פספוס ענק, שיחקנו טוב 55 דקות, אבל איבדנו ריכוז. האוויר כנראה נגמר, זה כואב כי זה תסריט שחוזר על עצמו מול הפועל ראשל"צ בשנים האחרונות, ואנחנו לא יודעים לתת את הפוש האחרון ולנצח".

מאמן הפועל המנצחת, סער פרנקל: "אני חייב להחמיא למוצקין, זו קבוצה נהדרת שתיאבק על המקום ברביעייה המובילה. כשאנחנו לא מצליחים להבקיע 30 שערים במשחק, מה שאנחנו שווים בדרך כלל, אז התוצאה לא מפתיעה. מצד שני אני יכול להיות מרוצה מההגנה שירדה ל-23 שערים. אנחנו נמשיך להתחבר ולהתייצב ותמיד עדיף לעשות זאת דרך ניצחונות".

הרבו להבקיע להפועל ראשון לציון: טל הרשקוביץ' 6, דן מירקוס ובויאן בוטולה 5 כ"א. למוצקין: קופמן 9, דושאן בוזוליאק 4.

המשחק השני בין בני הרצליה לא.ס רמת השרון, היה בשליטה מוחלטת של בני הרצליה, שירדה למחצית ביתרון 12:16. גיל יעקב במשחק מצוין, יחד עם יכולת טובה בהתקפה של מאריו יליניץ' (13 שערים) סחבו את הרצליה לניצחון. להרצליה כבשו: ערן אברמוביץ' 4, אלעד קפון ומילוש טיצה 3 כ"א. לרמת השרון כבשו אלכס סיצ'נקו 6 שערים, בארי סולומון כבש 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully