וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: יפן הדהימה עם ניצחון 0:1 בצרפת

דשאן הפסיד לראשונה כמאמן הטריקולור, דווקא במשחק ההכנה לקראת ספרד. קונו הימם בדקה ה-88, ז'ירו החמיץ בסיום

לא זו ההכנה עליה חשבה צרפת לפני המשחק הגדול מול ספרד במוקדמות מונדיאל 2014. הנבחרת של דידייה דשאן אירחה הערב (שישי) בסטאד דה פראנס את יפן, אותה ניצחה בכל חמשת המפגשים הקודמים, אך הפעם הופתעה והפסידה לראשונה עם המאמן החדש, 1:0. במצב העניינים הזה, אלופת אירופה יכולה להיות רגועה לקראת שחזור רבע גמר יורו 2012.

נבחרת הטריקולור שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה, כאשר ז'רמי מנז סיפק את הניצוץ וניסה להפעיל מקדימה את החלוצים קארים בנזמה ואוליבייה ז'ירו, אך איג'י קוואג'ימה החזיק מעמד בשערה של יפן. דשאן הכניס במחצית השנייה את קלמון שאנטום להופעת בכורה וגם פרנק ריברי הוקפץ למרות שאינו כשיר במאת האחוזים. צרפת המשיכה לשלוט, אך שער של המחליף בפטימבי גומיס נפסל בגלל נבדל ואז הגיע העונש מן העבר השני, כאשר יוטו נגאטומו בישל ליאסויוקי קונו את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-88. קוואשימה רשם עוד הצלה כפולה מול ז'ירו, וצרפת ירדה מושפלת. האם ברזיל, שתפגוש את יפן באמצע השבוע, צריכה להיות מודאגת?

פולין - דרום אפריקה 0:1

דינו אנדלובו, חלוצה של מכבי חיפה, נכנס בדקה ה-68 בשורות האורחים, אך הפסיד יחד עם חבריו בוורשה בעקבות שער של המחליף הפולני מרצין קומורובסקי בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully