וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דנילו ניקוליץ' ישוחרר בינואר

11.10.2012 / 15:40

הסרבי לא בתוכניות של ניר קלינגר ויוצע לו פיצוי כספי בתמורה להתרת חוזהו. אילן רנקביץ' עשוי לפתוח בהרכב מול באר שבע

one

הפועל חיפה מתכננת להציע לדנילו ניקוליץ' פיצוי כספי תמורת שחרורו בינואר מהקבוצה. כזכור, הבלם הסרבי נקלע לעימות עם ניר קלינגר, לאחריו רצה האחרון לשחרר את השחקן מהקבוצה. הבעלים יואב כץ התנגד לכך, אלא שעכשיו רואים בהנהלה ובסביבתו של כץ כי ניקוליץ' לא נמצא כלל בתוכניות המקצועיות.

גם כשדושאן ברקוביץ' נפצע, פביאן סטולר היה זה שהחליפו וניקוליץ' ישב על הספסל. לאור זאת, בקבוצה ינסו לקראת חודש דצמבר להגיע לסיכום כספי עם השחקן ולהציע לו פיצוי תמורת ויתור על חוזהו עד סוף העונה. בכך השחקן ישוחרר בחלון ההעברות בחודש ינואר ויפנה גם מקום של זר.

ניקוליץ' נרכש בתחילת העונה כשעוד לא היה ברור אם אושרי רואש יחתום בקבוצה ולמרות שהוא מציג יכולת סבירה באימונים הוא לא מצא את מקומו בהרכב וכן היה מעורב בתקרית שהעיבה על מעמדו. בצוות המקצועי מתלבטים עדיין לגבי ההרכב למשחק מול הפועל באר שבע, כאשר בצוות המקצועי שוקלים לתת הזדמנות לשחקנים צעירים דוגמת אילן רנקביץ', שהרשים במשחקים בהם נכנס כמחליף.

גם אלי אלבז, שחקן בית שמפגין יכולת גבוהה עשוי לקבל דקות רבות יותר כשרנקביץ' אף עשוי לפתוח בהרכב. גם קני סייף מפגין יכולת גבוהה באימונים והוא עשוי לקבל את ההזדמנות שלו. אגב אלבז לא התאמן היום לאחר שהודיע כי הוא אינו חש בטוב וגם עאהד עזאם נעדר מהאימון כששהה עם הנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully