וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הקשר שלומי אזולאי צפוי לחתום

ניר קלינגר מעוניין להחתים את השחקן, 22, שמתאמן בקבוצה מזה תקופה ארוכה. שיחק בעונה שעברה בהפועל הרצליה

one

הפועל חיפה צפויה להחתים עד סוף השבוע את הקשר הצעיר שלומי אזולאי, שמתאמן בקבוצה כבר מספר שבועות. בצוות המקצועי של הקבוצה יש רצון לצרף אותו, ונראה שאם לא יקרה משהו דרמטי, גם הבעלים, יואב כץ, יאשר סופית את המהלך ואזולאי יחתום, יעבור בבקרת התקציבים ויהפוך לחלק מהסגל.

אזולאי בן ה-22 לא מיועד להיות בשלב הראשון שחקן מפתח, אך בצוות המקצועי טוענים שמדובר בשחקן מוכשר מאוד שיכול להפתיע העונה ושאם יוכיח את עצמו באימונים, יקבל את ההזדמנות גם במשחקים בדיוק כפי שאילן רנקביץ' ואלי אלבז קיבלו דקות במשחקים האחרונים. ניר קלינגר כבר התבטא בסוף השבוע האחרון ואמר שהוא פתוח לשילוב שחקנים צעירים. אזולאי שיחק בשנה שעברה בהפועל הרצליה בליגה הלאומית וגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שם הוא נחשב לכישרון גדול.

בינתיים בקבוצה ממשיכים לעסוק בלחץ שנוצר בעקבות פתיחת העונה הלא טובה. אחרי שקלינגר גער בשחקנים באסיפה שלפני האימון ביום ראשון, היום צפויים השחקנים לחזור מיום חופש בשל החג, ובמועדון מקווים שהאווירה תהיה מפויסת יותר.

קלינגר והשחקנים מודעים לעובדה שלמשחק מול הפועל באר שבע עשויות להיות השלכות לגבי העונה כולה, ובצוות המקצועי מתכוונים לעבוד קשה בשבוע וחצי שנותרו עד למשחק כדי להשיג ניצחון ראשון העונה. הבעלים יואב כץ ינחת ביום שלישי הבא בארץ והוא צפוי לשוחח עם מספר שחקנים בכירים וכן לקיים שיחות כלליות עם השחקנים והצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully