וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי היקמן: "המשחק הזה אולי קצת מוקדם עבורנו"

11.10.2012 / 15:17

גארד מכבי תל אביב מוכן לפתיחת העונה מול מלאגה (20:45, חי בוואלה! ספורט), אך מזהיר: "לוקח זמן להתחבר ולהתגבש"

שעת השין הגיעה. ללא דווין סמית' המתאושש מפציעה, תפתח הערב (חמישי, 20:45, שידור ישיר בערוץ 10 ובוואלה! ספורט) מכבי תל אביב את עונת 2012/13, כשתתמודד במשחק חוץ מול מלאגה המתחדשת. המאמן דיוויד בלאט סבור כי הקבוצה אינה מוכנה לגמרי, ומבקש מחניכיו להשקיע באינטנסיביות ובהגנה לקראת המפגש הערב. "כל אחד צריך לעזור בריבאונד", תדרך בלאט את השחקנים.

הגארד החדש של הצהובים, ריקי היקמן, נשמע נרגש לקראת משחק פתיחת העונה : "אני מתרגש לקראת המשחק הראשון ביורוליג, אני מרגיש טוב. ערכנו אימונים השבוע ואני מקווה שבמלאגה נצליח להשיג את הניצחון", הוא אומר. היקמן סבור כי הקבוצה לא מוכנה לגמרי: " אנחנו עדיין בתהליך של התחברות וגיבוש הקבוצה. מדובר בתהליך ולוקח זמן למצוא את הכימיה ולהתחבר. אין לי ספק שככל שהזמן יעבור אנחנו נתחבר יותר ונשתפר כקבוצה. המשחק הראשון אולי מוקדם קצת עבורנו אבל גם קבוצות אחרות בירוליג נמצאות בעיצומו של תהליך התגבשות. כקבוצה אנחנו מנסים להאיץ את התהליך בכל יום ואני חושב שאנחנו משתפרים".

ומה דעתו על הקבוצה המתגבשת? " אני חושב שתראו העונה קבוצה אגרסיבית. מלקולם תומאס אתלטי, יודע לחסום ולעשות הרבה דברים על המגרש. נשחק 40 דקות של הגנה חזקה וננסה לחטוף כדורים, נוציא לפועל בצורה טובה גם בהתקפה ובחצי מגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully