וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: לנגפורד בלט, מילאנו ניצחה את אפס ופארמר

16 נקודות ללנגפורד, 19 לפארמר ב-75:80 של האיטלקים. סיינה הובכה מול אלבה, ריאל ניצחה את פנאתינייקוס

אחרי שעונת היורוליג החדשה יצאה לדרך עם משחקי יום חמישי, נמשכו משחקי מחזור הפתיחה ביורוליג במתכונת החדשה הערב (שישי), במה שהפך העונה באופן סדיר לערב יורוליג נוסף.

סיינה, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב, נראתה רע והפסידה 92:82 בבית מול אלבה ברלין המפתיעה. במשחק המוקדם של היום, התאוששה ברצלונה מפתיחת עונה חלשה, עם 60:72 קל מול באמברג. גם מילאנו, עם קית' לנגפורד וריצ'רד הנדריקס פתחה עונה במשחק מסקרן מול אנדולו אפס של ג'ורדן פארמר, וניצחה 75:80. במוקד המשחקים הערב, גברה ריאל מדריד 78:85 על פנאתינייקוס, שהפסידה לא לפני שהיוותה יריב עיקש. בשיקטאש ניצחה 65:81 את פרטיזן בלגרד.

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד מול פרטיזן בלגרד. Darko Vojinovic, AP
משחק נהדר שלו מול פאו. רודי פרננדס/AP, Darko Vojinovic

בית א'

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 78:85

המשחק המסקרן ביותר במחזור הפתיחה של היורוליג הבטיח וגם קיים. ריאל מדריד עמוסת הציפיות, שנראית מצוין בפתיחת העונה, התקשתה מול פנאתינייקוס, שהוכיחה כי למרות עזיבתו של האיש והאגדה ז'ליקו אוברדוביץ', יש לה עדיין הרבה מה להציע ביורוליג. רודי פרננדס פתח את המשחק בסערה עם שמונה נקודות רצופות, אך דומיננטיות מרשימה של סופוקליס שחורציאניטיס החזירה את פאו למשחק.

לקראת הרבע האחרון, פאו חזרה ואף הוליכה, אך רבע רביעי מעולה של ניקולה מירוטיץ' הצעיר, בנוסף להתעוררות קלה של ג'יי סי קארול, השאירה את הניצחון במדריד. פרננדס הפציץ 23 נקודות לבלאנקוס, מירוטיץ' הוסיף 18 נקודות ושמונה ריבאונידם ויול סיים עם 15. שחורציאניטיס היה בלתי עציר מתחת לסלים עם 23 נקודות כולל תשע מתשע מהשדה, דיאמנטידיס הוסיף 13 ו-6 אסיסטים.

דייויד מוס שחקן סיינה משמאל. AP
יגיע לתל אביב לאחר הפסד ביתי מביך. דייויד מוס/AP

בית ב'

סיינה - אלבה ברלין 92:82

סיינה עברה מהפכה בקיץ, עם עזיבתו של המאמן סימונה פינג'יאני וכן של מספר שחקני מפתח בשנים האחרונות, ואם לשפוט על פי משחקה הראשון, יריבתה הבאה של מכבי תל אביב אינה מאיימת במיוחד. הטוסקנים נראו רע מול אלבה ברלין המפתיעה, שנכנסה לשלב הבתים אך ורק בזכות כרטיס חופשי שניתן לה מראשי היורוליג. מחצית שנייה מצוינת של הגרמנים העניקו לה ניצחון חוץ יקר. יאסין אידביהי הוליך את הגרמנים עם 15 נקודות, אבדלוביץ' ודג'דוביץ' הוסיפו 14 ואילו בריאן רנדל, אקס הפועל ירושלים וגלבוע/גליל, שהצטרף לגרמנים לאחרונה, הסתפק בנקודה בתשע דקות. מי שבלט בסיינה היה בעיקר דייויד מוס עם 17 נקודות, אליו התווספו כריסטיאן קאנגור עם 13 ובובי בראון עם 10.

בית ג'

מילאנו - אנדולו אפס 75:80

לא מעט אקסים של מכבי תל אביב הסתובבו באולמה של מילאנו, שפתחה הערב את העונה עם ניצחון חשוב ומסקרן על אנדולו אפס המתחדשת. קית' לנגפורד, ששב למגרשים לאחר פציעה שהשביתה אותו במשך שבועיים, היה מצוין עבור המארחת וג'ורדן פארמר, לעומת זאת, הציג יכולת טובה גם כן, אך זה לא הספיק לניצחון. שתי הקבוצות הציגו משחק צמוד לאורך שלושה רבעים, אז יכולת מעולה של יאניס בורוסיס הובילה את מילאנו ליתרון מבטיח, שכמעט ונמחק לקראת סיום, אך נשמר בסופו של דבר.

בורוסיס סיים עם 23 נקודות עבור מילאנו, כשלנגפורד היה טוב מאוד עם 16. ריצ'רד הנדריקס סיים משחק חלש ללא נקודות ב-13 דקות. פארמר היה הבולט בשורות הקבוצה הטורקית, עם 19 נקודות, סבאנוביץ' הוסיף 12.

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
הפסיד במקום בו הפסיד גם את משחק הפתיחה בעונה שעברה. ג'ורדן פארמר/ברני ארדוב

בית ד'

בשיקטאש - פרטיזן 65:81

אלופת טורקיה עברה מתיחת פנים בקיץ, אך לפחות לעת עתה היא נראית כי היא ממשיכה היכן שהעונה האחרונה הסתיימה. דושקו וויושביץ' המוערץ חזר לקווים כמאמן פרטיזן, אך לפחות במשחק הבכורה, ניכר כי הקבוצה הצעירה במיוחד שנבנתה בבלגרד עדיין זקוקה לזמן התגבשות. הטורקים פתחו פער ברבע הראשון שעלה בהדרגה במחצית השנייה, והסתיים ביתרון 16, 65:81. פטריק כריסטופר שהגיע כנדוניה יחד עם המאמן קונטר להט עם 25 נקודות, קרטיס ג'רלס הוסיף 15 מול האקסית. לוצ'יץ את קלעי פרטיזן עם 18 ואילו ליאו ווסטרמן הצרפתי הצעיר הוסיף 12.

ברצלונה - באמברג 60:72

למרות היכולת הלא מרשימה בפתיחת העונה, שגררה שני הפסדים בפתיחת הליגה הספרדית, ברצלונה הצליחה להתעשת בזמן ליורוליג ולדלג בקלות מעל באמברג הצנועה. חניכיו של צ'אבי פסקוואל פתחו פער משמעותי כבר ברבע הראשון, עם 9:26, כשאת כל הנקודות של הקבוצה הגרמנית קלע בוסטיאן נכבאר.

הגרמנים של כריס פלמינג לא הצליחו להדביק את הפער לאורך המשחק כולו, על אף העובדה שחואן קרלוס נבארו ושרונאס יאסיקביצ'יוס, שחזרו לסגל הקבוצה רק השבוע, לא בלטו. ברצלונה הציגה רשימת קלעים מאוזנת למדי, כשאנטה טומיץ' (תשעה ריבאונדים) ופיט מיקאל הובילו אותה עם 12 נקודות כל אחד. ארזם לורבק הוסיף 11 וסי ג'יי וואלאס 10. נבארו ושאראס הסתפקו בארבע נקודות כל אחד.

שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. David Ramos, GettyImages
ניצחון של בארסה למרות שהוא עדיין לא בעניינים. חואן קרלוס נבארו/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully