וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטי קאסורלה: "אני מרגיש חשוב ומוערך בארסנל"

קשר התותחנים וספרד מרוצה מהחיים בפרמיירליג: "מאז שעברתי, מדברים עלי יותר". על הנבחרת: "פריבילגיה להיות פה"

סנטי קאסורלה נמצא לאחרונה בכושר נהדר. הקשר הספרדי בן ה-27 של ארסנל נבחר בימים האחרונים לשחקן החודש של התותחנים, בפעם השנייה בחודשיים האחרונים, ואף כבש שער נהדר ב-1:3 על קבוצתו בדרבי מול ווסטהאם. קאסורלה, שהגיע לצפון לונדון הקיץ ממלאגה, מאמין שהקריירה שלו הלכה קדימה מאז שהצטרף לקבוצה של ארסן ונגר ומרגיש מוערך יותר מאשר בספרד.

"אני חושב שבחודשים האחרונים מאז שאני בארסנל, אנשים מדברים עלי יותר מאשר בעבר", אמר קשר נבחרת ספרד, "אני מרגיש חשוב בארסנל ואני רוצה להמשיך להתפתח. הדרך בה ארסנל משחקת והאחריות שנותנים לי, מעניקים לי ביטחון. אני חושב שלקחתי צעד קדימה בקריירה שלי ואני מקווה להמשיך להשתפר בעתיד".

קאסורלה לא זוכה לקרדיט רב בנבחרת ספרד, שכן הוא מתחרה שם על מקום עם שחקנים כמו אנדרס אינייסטה, דויד סילבה וססק פברגאס, למרות זאת הוא נשאר אופטימי ואומר: "אני מאושר מהתפקיד שלי וזו פריבילגיה להיות כאן. אני מקווה שאוכל להמשיך לעזור ככל יכולתי, אני עובד בכל יום במטרה לעשות את זה. אני מרגיש שאני נמצא בכושר מצוין ואני מרגיש בר מזל עם כל הזדמנות שאני מקבל".

ספרד תצא למשחק חוץ מול בלארוס ביום שישי, כשביום שלישי לאחר מכן תארח בוויסנטה קלדרון את צרפת. "יש לי כמה חברים בארסנל שמשחקים בנבחרת צרפת", אמר קאסורלה בהתייחסו ללורן קוסיילני ואוליבייה ז'ירו, "אנחנו צריכים להיזהר מהם, אבל יש לצרפת עוד הרבה שחקנים ברמה גבוהה, כך שצפוי לנו משחק קשה. אנחנו מקווים לנצח אותם ושזה ייתן לנו דחיפה לעלות למונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully