וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "יהיה מאוד מרגש להיות בסגל ליורובאסקט"

סנטר הנבחרת דיבר על המשחקים בקיץ: "זה היה כבוד גדול, כספי השחקן הכי טוב איתו שיחקתי, הוא הופך את הכל ליותר קל"

אלכס טיוס פתח נהדר את העונה בקאנטו, ומחר (חמישי) הוא אפילו יערוך הופעת בכורה בשלב הבתים של היורוליג כשיארח את לובליאנה. עוד קודם לכן, התראיין היום שחקן נבחרת ישראל לאתר של פיב"א, ודיבר בעיקר על החוויה שעבר בקיץ, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2013.

"זה היה כבוד גדול לייצג את ישראל", אמר טיוס. "מעולם לא חוויתי משחק כל כך פיזי, והכל היה קשה יותר. שיחקנו פעמיים בשבוע ולא היה לנו זמן להתכונן למשחקים. יהיה מאוד מרגש להיות חלק מהסגל ביורובאסקט 2013 בסלובניה. היתה לי חוויה טובה בקיץ, ואני כבר לא יכול לחכות לשחק נגד הנבחרות הטובות באירופה".

שחקן קאנטו עבר להחמיא לישראלי הראשון ב-NBA, ואמר: "עוד מוקדם לדבר על הציפיות שלנו באליפות, אבל יש לנו איכויות. אני חושב שעומרי כספי הוא אחד השחקנים הכי טובים איתם שיחקתי, אם לא הטוב ביותר. כשמשחקים עם שחקן כל כך מוכשר, הכל נראה קל יותר". כשנשאל על אפשרות ההעפלה לאליפות העולם ב-2014, התמוגג טיוס: "זה יהיה מדהים לשחק בטורניר כל כך גדול מול השחקנים הטובים בעולם. אם אשחק נגד נבחרת ארצות הברית זה יהיה פשוט מדהים".

לבסוף, בנוגע המטרות האישיות שלו בעתיד הקרוב אמר השחקן: "כמובן שיהיה נהדר אם אקבל צ'אנס להגיע ל-NBA, אבל כרגע אני במקום בו אני רוצה להיות, והמשחקים בנבחרת הכינו אותי טוב מאוד לעונת היורוליג. באותה מידה, אני חושב שמשחקי היורוליג יכינו אותי טוב גם למשחקים הבאים של הנבחרת. טוב לי באיטליה, והמעבר שלי היה מאוד חלק".

  • עוד באותו נושא:
  • אלכס טיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully