וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון פליקס תגיע למרוץ הלילה של תל אביב

האצנית האמריקאית, שזכתה בשלוש מדליות זהב בלונדון, תנחת בישראל לקדם את המרוץ: "נרגשת מהביקור, מקווה להשפיע"

האצנית האמריקאית אליסון פליקס תגיע לישראל לביקור בן שלושה ימים, בכדי להעניק השראה ל-20 אלף הרצים במרוץ הלילה של נייקי בתל אביב, המרוץ הגדול והמתוקשר ביותר בישראל, המתקיים זו השנה השישית על ידי חברת נייקי ועיריית תל-אביב-יפו. אליסון, שייצגה את נבחרת האתלטיקה של ארצות הברית בלונדון הקיץ, שם הגיעה להישגים הטובים ביותר שלה עד כה וזכתה בשלוש מדליות זהב, האחת בריצת 200 מ', ושתיים נוספות בריצת שליחים 4 x 100 מ' ו-4 x 400 מ'.

"אני נרגשת מאוד מהביקור בישראל לרגל מרוץ הלילה של נייקי ומקווה שאוכל להשפיע על הרצים בתל-אביב לתת את כל מה שיש להם ויותר מזה, בדיוק כמו שעשיתי הקיץ בלונדון", אמרה אליסון. רצי תל-אביב יזכו לפגוש את אליסון על קו הזינוק של מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב שיערך ב-30 באוקטובר.

נושא המרוץ השנה הוא הצבת מטרות אישיות והשגתן. תכנית Set Your Goal and Beat Itעודדה את הרצים להציב לעצמם מטרה אישית לקראת המרוץ ולשתף את האחרים, בכדי לצור מחויבות. מדובר בכל מטרה או יעד מאתגר: לרוץ את המרוץ בפעם הראשונה, לשפר את השיא האישי או תחרות אישית מול אדם מסוים.

לאורך התכנית נייקי מעודדת ומסייעת לרצים להשיג את המטרה שלהם באמצעים שונים, כולל שימוש בתוכנית האימונים של +Nike שהושקה לאחרונה במכשירי הסמארטפון, קבוצות ריצה הפתוחות לקהל הרחב בערים הגדולות ומשימות ריצה ייעודיות בהם לקחו חלק אלפי רצים מכל רחבי הארץ. כמו כן, ניתן השנה דגש ייחודי לעידוד נשים להצטרף לטרנד הריצה באמצעות פעילות ייעודית וקבוצת ריצה וחיזוק בהדרכת ענת הראל הפועלת בתל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully