וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ליגת העל חוזרת לאחר פגרה של שבוע

במשחק המרכזי תארח הפועל ראשון לציון את מכבי קרית מוצקין (חמישי, 19:45, שידור בספ' 5). בני הרצליה תארח את רמה"ש

אחרי פגרה בת שבוע, ליגת ווינר בכדוריד חוזרת מחר (חמישי) עם המחזור השלישי, שבפתיחתו שני מפגשים מעניינים מאוד - הדרבי של השרון בין בני הרצליה לרמת השרון (20:00), והמשחק בין מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון למכבי קרית מוצקין (19:45).

"זה משחק בעל משמעות מיוחדת", אמר לקראת הדרבי המרכז החדש של רמת השרון, מארקו ווקצ'יביץ', שיערוך בו הופעת בכורה. ווקציביץ', ששיחק בליגות האלופות של אירופה ושל אסיה (הגיע לכאן ממודר מערב הסעודית), הוא בכלל סרבי שמשחק בנבחרת מקדוניה. מולו יעמוד הענק הקרואטי (2.01 מ') של בני הרצליה, מאריו יליניץ', המבקיע הראשי שלה עד כה, שסבור: "מסתכל מאוד להפסיד פעמיים בהפרש של שער (להפועל ראשל"צ ולקרית מוצקין), אבל יש בהרצליה קבוצה ששווה פיינל פור". אגב, שני הזרים המצוינים נפגשו לפני כמעט שנתיים לדרבי ביניהם כששיחקו בבונדסליגה האוסטרית, ומחר הם מבהירים: "אנחנו חייבים לנצח".

השידור הישיר יהיה מהמשחק באשלים בראשון לציון. הפועל עם שני ניצחונות ליגה, מוצקין השיגה את הראשון שבהם במחזור האחרון, ושתיהן ניצחו את בני הרצליה בהפרש של שער (28:29 הפועל, 24:25 מוצקין). מוצקין השלימה את הסגל שלה, כשצירפה את הפיבוט מירלם באצ'ירוביץ', שמשלים טריו זרים סרבי, לצד המאמן הסרבי נדצ'ו מאטיץ'. תוסיפו את הסגל המקומי הסופר מוכשר, את אורן מאירוביץ' שוער הנבחרת, את ברק עמר ומאור אפוטה, ואת המרכז ולדי קופמן לצד המקשרים דושאן בוזוליאק ואיגור ראדוייביץ', האם הצפוניים יפתיעו?

"הרצליה היא הכבשה השחורה שלנו. לא ניצחנו אותם בליגה מאז שהם עלו לליגת העל, ואחרי הניצחון נגד הרצליה השחקנים מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה", מדגיש ולדי קופמן, ומפרגן למאמנו שהדריך בעבר את נבחרת לוב: "המאמן מאטיץ' שידרג את הקבוצה בכמה רמות, ואותי בפרט. כל אימון איתו הוא חוויה. הזרים שלנו צעירים שפשוט באים לעבוד קשה. הם התחברו ממש טוב לישראלים. המטרה שלנו היא לצבור כמה שיותר נקודות, וקודם כל להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מהר".

הפועל ראשון תמשיך להופיע בסגל חסר (ללא הפצועים יותם טל ודניס זאכרוב, וערן צרפתי המורחק). "אנחנו קבוצה חדשה, יש לנו פאזל טוב בתור קבוצה וכיום אנו עובדים על החיבור" אמר הפיבוט דן מירקוס. "מבחינתנו מדובר במשחק בית וכל אחד כזה אנו באים לנצח. ברור שהם יבואו עם מוטיבציה גבוהה אבל נבוא ונמשיך במגמה החיובית שלנו. אני עובד היום על החלק שלי בפאזל ואני בטוח שבהמשך עם החיבור הקבוצה כולה תיראה מצוין".

ביום שישי יושלם המחזור בעוד דרבי איזורי, זה של בקעת אונו בין א.ס סביון לבין הפועל קרית אונו/גני תקוה. האלופה מכבי ראשון ןלציון תארח את סוגרת הטבלה מכבי ארזים רמת גן, ושתי נציגות השפלה - עירוני רחובות ונס ציונה יתארחו בשני צידי האיילון בת"א, בהדר יוסף אצל מכבי ובאוניברסיטה אצל אס"א, בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully