וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חריסטו סטויצ'קוב ייחקר בחשד לניסיון לתקיפה

עיתונאי בולגרי טוען שכוכב העבר הכה אותו לאחר שביקש ממנו ראיון. סטויצ'קוב, לו היסטוריה של אלימות, מכחיש: "הוא חולם"

משטרת שיקגו תחקור תלונה נגד כדורגלן העבר חריסטו סטויצ'קוב, בחשד לתקיפה של עיתונאי, כך מדווחת התקשורת בבולגריה. על פי הדיווח, שוטר במשטרת שיקגו מאשר כי הוגשה תלונה על ידי העיתונאי סבטלוזאר מומצ'ילוב, שהוא הבעלים של עיתון בולגרי-אמריקאי, וההאשמה היא תקיפה.

על פי מומצ'ילוב, הוא הוכה על ידי סטויצ'קוב במהלך משחק חגיגי של קבוצת ה-MLS שיקגו פייר. לטענתו, הוא ניגש אליו וביקש ממנו ראיון, ובתגובה סטויצ'קוב הלם בו באגרופו. סטויצ'קוב, לשעבר כוכב ברצלונה וכיום מאמן ליטקס לובטץ', שיחק בשיקגו פייר בין השנים 2000 ל-2002.

"אתה בטח מדבר על האדם שהגיע לאירוע לאירוע מבלי להיות מוזמן", הגיב סטויצ'קוב לדברים, "במהלך הטקס היפהפה הזה, מהיפים שראיתי בחיי, כשכולם מלאי הדר וחיוכים, מישהו ניגש אליי וניסה לדחוף לי ראיון. אמרתי לו שהוא צריך לשמור על החוקים.

"יש אנשים גסי רוח בכל מקום, אבל גם הוא לא הצליח להרוס לי את האירוע. הוא רק חולם אם הוא טוען שהכיתי אותו. יש אנשים כל כך פאתטיים, שמנסים להשתמש בשם שלי כדי לקבל כותרות. אבל לי יש מספיק תהילה, והרווחתי אותה בעבודה קשה".

סטויצ'קוב ידוע כחמום מוח עם נטייה לאלימות, וידע בעברו לא מעט תקריות מתוקשרות, כמה מהן על הדשא וכמה מהן מחוצה לו. ב-2008 הוא הואשם בתקיפה של צלם במסעדה בברצלונה. ב-2006 הוא נתבע על ידי סטודנט בוושינגטון, בטענה שהוא שבר לו את הרגל בתיקול אלים במהלך משחק מול DC יונייטד. גם כשהיה מאמן בולגריה נקלע לריבים עם שחקנים, חלקם עזבו את הנבחרת ואמרו שלא יחזרו כל עוד הוא שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully