וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אף אחד לא מוחלף, תעלו ותפרקו אותם"

10.10.2012 / 10:39

מאמן בית"ר רתח על הפיגור במחצית מול בית"ר כפ"ס. אכזבה מבראשי, שיקבל עוד הזדמנות: "צריך לחזק לו את הביטחון"

אלי כהן ממשיך לשבור את הראש בנוגע למערך ולשחקנים איתם יוכל להוציא את בית"ר ירושלים מהמצב הקשה אליו נקלעה. לאחר שבימים האחרונים נוסה קובי מויאל בעמדת הבלם, נאלץ המאמן לשקול את תפקודו של מויאל מחדש, אחרי שהוסט במחצית משחק האימון אמש (שלישי) מול בית"ר כפר סבא לקישור האחורי והצטיין בעמדה הטבעית שלו.

הניסיונות של כהן לאיוש עמדת הבלם כללו את שמוליק קוזוקין וטל כחילה, אך למרות האכזבה שלו ממתן בראשי, המאמן צפוי לתת לו הזדמנות נוספת: "אצל אלי אין אמצע", אמרו בקבוצה. "אם הוא מאוכזב משחקן הוא הופך משחקן ב-11 לשחקן ה-25 אבל לא צריך ליפול ככה על בראשי, צריך לחזק לו את הביטחון". שחקני הקבוצה עודדו אתמול את בראשי וביקשו ממנו לא להוריד את הראש ולהילחם על מקומו, והמאמן נוטה לתת לשחקן הזדמנות נוספת באימונים הקרובים וייתכן אף שיפתח במשחק הבא נגד בני יהודה.

כהן היה מאוכזב מאוד מהמחצית הראשונה של משחק האימון, בו פיגרה הקבוצה 2:1 ואמר להם כשירדו: "אף אחד לא מוחלף במחצית, כולם עולים לחצי השני ואוכלים את הבושה הזאת. לכו תפרקו אותם". הדברים של המאמן עבדו והקבוצה ניצחה 2:5 כשמי שהתלהב יותר מכולם היה ז'אן טלסניקוב שצעק לשחקנים מהספסל: "איפה הייתם עד עכשיו, ב-20 דקות עשיתם סטטיסטטיקה של חמישה מחזורים".

מחר צפוי להתכנס דירקטוריון הקבוצה לראשונה באופן רשמי. מספר נושאים כמו התביעות נגד אוהדים ומחירי כרטיסים יעמדו על הפרק ובנוסף אלי כהן צפוי לתת דו"ח, אך הנושא המרכזי צפוי להיות המצב הכלכלי של המועדון, שכתוצאה מהיעדר ספונסרים ובור גדול בתקציב יתקשה לשרוד את העונה הנוכחית, מעבר למצב המקצועי שמצריך חיזוק של לפחות שחקן אחד, כאשר על הפרק מבחינת המאמן עומדים סטיבן כהן ובלם זר. כרגע נראה כי אם וכאשר יימצאו פתרונות, הם יהיו אך ורק לקראת חודש ינואר, למרות שבמצבת הספונסרים הנוכחית של בית"ר קשה לראות את זה קורה גם אז.

הבקרה עשויה לדרוש מבית"ר למכור שחקנים בשל מצבה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully