וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה עשויה לדרוש מבית"ר למכור שחקנים

9.10.2012 / 15:21

הבקרה הכירה לקבוצה 2.5 מיליון שקל מחסויות, אך עדיין לא גויס אף ספונסר. ריקן סובל מחבלה בשוקית, ייעדר כשבוע

בבית"ר ירושלים מתכוננים להמשך המאבקים בליגת העל וחוששים כבר מעוד עונה בתחתית. בעוד המאמן אלי כהן רוצה להתחזק כאשר על הפרק נמצאים סטיבן כהן בחלק הקדמי ובלם זר בחלק ההגנתי, הבשורות הרעות באות מהצד הפיננסי של המועדון, שכמו בכל שנה מתקשה לעמוד על הרגליים.

כאשר הגיעה בית"ר להעביר תקציב בתחילת העונה הכירה הרשות לבקרת התקציבים בסעיף של כ-3.5 מיליון שקל עבור ספונסרים וחסויות, כאשר בכל מה שנוגע לספונסרים בית"ר צריכה לגייס סכום של כ-2.5 מיליון שקל, אותו הצליחה לגייס בעונה שעברה באמצעות האימוץ על ידי "אלדן" (2 מיליון שקל) ו"מחסני מטבחים" (800 אלף שקל, אך מחצית מהכסף לא הגיע לבית"ר עקב פשיטת הרגל של החברה).

נכון לשלב זה, בית"ר נמצאת ללא אף ספונסר ובמצב העניינים הזה בקרת התקציבים צפויה לדרוש ממנה הסברים, כאשר אם עד חודש ינואר לא יהיה שינוי בסעיף זה, תצטרך בית"ר לתת פיתרון לגירעון שייווצר ואף עשויה להידרש למכור או לשחרר שחקנים על מנת לעמוד בתשלום המשכורות לשחקניה.

גורם בבקרת התקציבים אמר על הדברים: "איציק קורנפיין בכל שנה מצא פתרונות והצליח לגייס כספים כדי איכשהו לסיים את העונה ועל סמך זה מאושר תקציב המועדון. אם בינואר נראה את הדברים אחרת נפעל בהתאם, זה לא כדי לפגוע בבית"ר אלא כדי לסייע לה לא להתמוטט כלכלית. גם בשנה שעברה היה מצב דומה בינואר מבחינת הגירעון ולכן הכסף שגאיידמק העביר למועדון בסך של יותר ממיליון שקל נכנס לתפעול שוטף ולא לרכש כפי שרצו בבית"ר. המטרה היא רק יציבותו הכלכלית של המועדון ותשלום שכר לשחקנים ועובדים".

אלי כהן לשחקנים: "מהיום לא יהיו פאולים באימונים"

גורם בבקרת התקציבים אמר על הדברים: "איציק קורנפיין בכל שנה מצא פתרונות והצליח לגייס כספים כדי איכשהו לסיים את העונה ועל סמך זה מאושר תקציב המועדון. אם בינואר נראה את הדברים אחרת נפעל בהתאם, זה לא כדי לפגוע בבית"ר אלא כדי לסייע לה לא להתמוטט כלכלית. גם בשנה שעברה היה מצב דומה בינואר מבחינת הגירעון ולכן הכסף שגאיידמק העביר למועדון בסך של יותר ממיליון ש"ח נכנס לתפעול שוטף ולא לרכש כפי שרצו בבית"ר. המטרה היא רק יציבותו הכלכלית של המועדון ותשלום שכר לשחקנים ועובדים".

בבית"ר חזרו היום (שלישי) להתאמן אחרי יום חופש לו זכו אתמול. המאמן אלי כהן, שהעיר לשחקנים על הנפילות ואמר להם כי "גם למסי ורונאלדו בועטים ברגליים והם לא נופלים", המשיך באווירת הקלאסיקו ולאחר ההצגה המרכזית הביא עוד תובנה והמשיך באותו הקו כשאמר להם: "לא יהיו פאולים, תלמדו לשחק גם אם קצת כואב, גם רונאלדו המשיך לשחק עם פריקת כתף. תראו אופי".

ביום חמישי צפויה להתקיים ישיבת הדירקטוריון הפורמלית הראשונה של המועדון. בין הנושאים שיעלו על הפרק יהיו נושא מחירי הכרטיסים, ביטול או דחיית התביעות נגד האוהדים, תקציב הקבוצה לעונה הקרובה וגם האפשרות לגייס כספים נוספים בהמשך. המאמן אלי כהן יגיע לדירקטוריון וייתן דיווח על מצב הקבוצה וכיצד הוא רואה אותה יוצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה.

במשחק אימון שנערך אחר הצהריים בבית וגן, ניצחה בית"ר את בית"ר כפר סבא 2:5, לאחר שהאורחת הוליכה במחצית 2:1. לבית"ר כבשו. חיים מגרלשווילי צמד, קובי מויאל, אבי ריקן וערן לוי הוסיפו. המאמן אלי כהן המשיך לתרגל את קובי מויאל כבלם, לצידו של דינו שקבורץ הקרואטי. מהמשחק נעדרו שחקני הנבחרות אריאל הרוש, אופיר קריאף ואלי דסה. כמו כן, לא נכלל עמית בן שושן בסגל וזאת על מנת לא להחמיר מתיחה ממנה הוא סובל ושוער המשנה אוהד סיידוף הפצוע בידו. בין הקורות פתח השוער השלישי אבירם זיאת. ריקן נפצע במהלך המשחק מתחת לקרסולו ונלקח לבית החולים לצילום, שם התברר כי הוא סובל מחבלה בשוקית ואמור לחזור לאימונים בעוד כשבוע ולהיות כשיר למשחק נגד בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully