וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים רוצה להחזיר את סטיבן כהן

7.10.2012 / 11:29

בבירה ישמחו לראות את הקשר חוזר, אך כרגע אין להם את הכסף. כהן: "יש עדיפות לבית"ר, אפשר למצוא פתרונות"

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן, מעוניין לצרף לקבוצה את הקשר סטיבן כהן. השריף מקווה לראות את הקשר משחק בעמדה בה שיחק דן איינבינדר באגף ימין, עמדה שנותרה מיותמת לאחר עזיבת הקשר לקרית שמונה. כרגע אין לבית"ר את היכולות הכלכליות לצרפו ורק מימון חיצוני יגרום לכך שיחזור לבירה.

כהן הגיע לארץ בסוף השבוע לחגיגות שמחת תורה ואמר: "היה לי רע בבוורן, אני רוצה לחזור לשחק כדורגל וליהנות ממנו. תמיד יש עדיפות לבית"ר והלוואי וזה יסתדר, הבנתי שרוצים אותי, אבל צריך לראות מה יהיה עם הכסף. תמיד אפשר למצוא פתרונות ולהסתדר".

בית"ר חזרה היום (ראשון) להתאמן לאחר יומיים חופש. אלי כהן כינס את שחקניו על כר הדשא לפני האימון ואמר: "אנחנו בתקופה לא טובה, אבל נצא ממנה. ניצחון אחד והכל התהפך, זה חלק מהיופי בבית"ר ירושלים. יצאו לנו הרבה חופשים בזמן האחרון ואני רוצה שתנצלו אותם לטיפול בגוף שלכם ובפציעות. נגביר קצב לקראת המשחק נגד בני יהודה ונערוך לפחות שני משחקי אימון, על מנת להיכנס לכושר טוב יותר".

כהן ימשיך לתרגל את קובי מויאל כבלם, אך רוצה להתחיל ולבחון גם את שמואל קוזוקין בעמדה זאת. מי שנראה מאוכזב מאוד מאז הצבתו של מויאל בהגננה הוא מתן בראשי, שחש כי איבד את הקרדיט אצל המאמן, אך עדיין נמצא בתמונה ועשוי בסופו של דבר לחזור להרכב לקראת המשחק נגד בני יהודה.

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ב-29 לחודש, אחד הנושאים שיעלה בדירקטוריון ביום חמישי הקרוב וצפוי לזכות לאישור הוא הורדת מחירי הכרטיסים. מעבר להורדת המחירים, אוהדי הקבוצה דורשים מהמועדון לשריין עבורם גם את היציע הצפוני ולשבץ את האוהדים האדומים ביציע הצפון מערבי, אך בבית"ר חוששים שהמשטרה לא תאשר זאת.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully