וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן פן: "הנבחרת שלנו חכמה יותר מסרביה"

מאמן נבחרת ישראל בראגבי מתכונן למשחק מול הסרבים ביום שבת במסגרת קמפיין גביע אירופה לאומות: "נצטרך לשחק מהר"

בשבת הקרובה תעלה נבחרת הראגבי הלאומית של ישראל למשחק מול נבחרת סרביה, בסיבוב הראשון של קמפיין גביע אירופה לאומות ומוקדמות אליפות העולם. 23 שחקני הסגל ינסו להמשיך את רצף הניצחונות, ולהוכיח שגם בדרג הזה היא שייכת למובילות.

"הנבחרת שלנו חכמה יותר ובעלת יכולות טקטיות גבוהות", מסביר, רענן פן את יתרונות הנבחרת, "אבל אם עד עכשיו שיחקנו איטי ושמרני, במשחק מול הסרבים נצטרך להגביר את הקצב ולשחק משחק זריז והתקפי. הסרבים מבססים את המשחק שלהם על החלוצים כי זוהי הנקודה החזקה שלהם. יש להם חלוצים גדולים ואגרסיביים. לכן את ההתקפות שלנו, ננסה לפתוח כמה שיותר מהר". בשביל שהתוכנית של פן תצא לפועל חייב הקו המהיר של הנבחרת להיות בשיאו. יוני רדשקוביץ, רונן טולמן ושאר שחקני הקו צריכים לקבל את הכדור מהר מהחלוצים ולחפש את השטחים החופשיים על המגרש.

מול הענקים הסרבים (7 שחקנים מעל 1.90) תזדקק הנבחרת לכל התותחים הכבדים בשיאם, החלוצים נתן עמוס, ומתן ברוש בשורה הראשונה. גיא דותן, מישה אלי, אורן ברודהארסט וכל שאר החלוצים מאחוריהם, יצטרכו לדחוף חזק יותר ולהוביל את הסקראם בתיזמון מושלם יותר מאי פעם כדי למנוע מהמשקל והגודל של החבורה הסרבית לבוא לידי ביטוי.

נבחרת ישראל מציגה: הרכש מניו זילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully