וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: דן מורי תורגל במקום קינן, הטיסה עוכבה

10.10.2012 / 13:48

אלי גוטמן ערך שינוי בהגנה לפני לוקסמבורג, עדיין מתלבט בין מליקסון לראדי בקישור. ראדי איבד את התיק, הטיסה עוכבה

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (רביעי) את האימון האחרון שלה לפני הטיסה ללוקסמבורג, אותה תפגוש ביום שישי. אלי גוטמן סגר את האימון לכלי התקשורת לקראת ההמראה בשעות אחר הצהריים.

בהמשך היום, הטיסה, שאמורה הייתה לצאת אחר הצהריים, התעכבה מעט, וזאת מאחר שהקשר מהראן ראדי גילה שהוא שכח בטרמינל את תיקו האישי. בנבחרת הצליחו לאתר את התיק ולהחזירו לשחקן, וזו הסיבה לעיכוב.

כמו באימון אתמול, גם היום תורגל דן מורי במקום דקל קינן בעמדת הבלם לצד איתן טיבי. במהלך האימון תרגלו גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס את שיטת המשחק שלהם, וכן עבדו עם השחקנים על מצבים נייחים. בנבחרת ציינו כי קינן נמצא בכושר טוב למרות שרק לאחרונה חזר לישראל, אך יש לציין שטיבי ומורי שיתפו פעולה בהגנה במשחקים מול אזרבייג'אן והונגריה.

גוטמן שוחח אתמול עם חן עזרא בנוגע לתפקודו על המגרש. עזרא לא תורגל בהרכב, אבל המאמן הבהיר לו מספר דגשים טקטיים שעליו ליישם אם ישחק. היכולת שמציג גל שיש במדי בוורן גרמה למאמן להציב אותו אתמול בעמדת המגן השמאלי.

איתן טיבי ואלירן עטר נמצאים כל העת תחת טיפולים של הצוות הרפואי בראשותו של רופא הנבחרת ד?ר מארק רוסנובסקי, וזאת על מנת לשמור על כשירותם לקראת צמד המשחקים. נכון לעכשיו, השניים כשירים ויעמדו לרשות המאמן.

מחר תקיים הנבחרת מסיבת עיתונאים ואימון מסכם באיצטדיון ג'וזף בארטל, בו ייערך המשחק. במוצאי שבת, לקראת חצות, תשוב הנבחרת לארץ ותשתכן במלון שם תחל בהכנות לקראת משחק הגומלין שייערך ביום שלישי. גוטמן פרס שוב את משנתו בפני שחקני הנבחרת כשאמר להם: "אני רוצה לראות תנועה לעומק של שחקנים, כי רק כך נוכל להביך את לוקסמבורג".

עושה רושם כי המאמן מתלבט מאוד בנוגע למערך בחוליית קישור לקראת המשחק. על פי שיחות שקיים אתמול, המאמן נותן עדיפות להרכב שכולל שלושה קשרים אחוריים, אך יחד עם זאת לא פוסל שינוי של הרגע האחרון במסגרתו יעלה עם קשר בצד שמאל על חשבון אחד מהם, כנראה מהראן ראדי.

לקראת סיום האימון אתמול הורה גוטמן למאור מליקסון לשחק באגף ואת עדן בן בסט שתופקד שם תפקד בחוד, יחד עם תומר חמד. כלומר, השניים יפתחו בכל מקרה – השאלה באיזו עמדה. אם יוחלט שראדי לא יפתח, קשר ויסלה קרקוב, שלא כבש במדי קבוצתו כמעט חודשיים, עשוי להילקח בחשבון.

כמו עזרא, גם אלירן עטר עשוי לקבל דקות ראשונות בקריירה במדי הנבחרת. בפעם האחרונה שזומן, באוגוסט 2010, עטר נפצע ולא נטל חלק במשחקים. זימונו עורר הד תקשורתי רחב בעקבות ההחלטה המוקדמת של ראשי ההתאחדות שלא לאפשר את זימונו בשל הרישום הפלילי שלו. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ימריא בהמשך ללוקסמבורג ויצפה במשחק.

יש לציין שגוטמן העדיף לזמן את כיאל שחזר לאחרונה מפציעה על פני אלמוג כהן שמשחק במדי נירנברג, על רקע הערכת גורמים בהתאחדות לכדורגל, לפיה המאמן החליט שלא לזמן את כהן בעתיד בשל דברי אביו בתקשורת ובשל המתיחות עימו לפני המשחק מול הונגריה.

ההרכב שתרגל גוטמן אתמול לאחר פציעתו של אביחי ידין, אותו יחליף בירם כיאל שיגיע הערב ישירות ללוקסמבורג, כלל את דודו אוואט, יובל שפונגין, דקל קינן, איתן טיבי, גל שיש, ביבראס נאתכו, מהראן ראדי, גל אלברמן, גילי ורמוט, עדן בן בסט ותומר חמד. כאמור, היום תורגל מורי.

עדכון ראשון: 7:48

בלוקסמבורג משתדלים שלא לזלזל בישראל למרות מצבה

אביחי ידין נפצע, בירם כיאל הוקפץ לסגל להחליפו

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully