וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער לוקסמבורג: "אסור לנו לצפות למתנות מישראל"

מארק אוברווייס, שספג שביעייה במפגש הקודם, מקפיד לא לזלזל: "יש לחץ להמשיך להשיג תוצאות, אבל זו יריבה חזקה"

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת לוקסמבורג ממשיכה להתכונן לצמד המשחקים מול נבחרת ישראל ביום שישי וביום שלישי, ובנבחרת שעל הנייר נחשבת לחלשה בבית מצפים לתוצאות נאות מול הנבחרת המאכזבת של אלי גוטמן, אחרי שהרשימה עד כה בבית ו' של מוקדמות המונדיאל עם הפסד מינימלי 2:1 לפורטוגל ותיקו 1:1 נגד צפון אירלנד בחוץ.

מארק אוברווייס, שעמד בשער הנבחרת בספטמבר 2009 בתבוסה 7:0 לישראל ומשמש כיום כשוער המחליף, אמר לקראת המשחק: "זה לא עוזר לאף אחד להתרכז בעבר. לא בתבוסה בתל אביב לפני שלוש שנים ולא במשחקים המעודדים נגד צפון אירלנד ופורטוגל לפני חודש. הנבחרת צריכה להתמקד במשחק ביום שישי. מה שהיה בעבר נגמר. המשחק ההוא היה מזמן. כמובן שהוא לא התפתח כפי שציפינו, אבל עכשיו המצב שונה. אנחנו אחרי שני משחקים חיוביים, ואין טעם להשוות את הסגל הנוכחי שלנו למה שהיה אז".

"אנחנו בהחלט מצפים למשחק מול יריבה חזקה", המשיך אוברווייס. "מחכים לנו שני משחקים ברציפות מול יריבה מעניינת, ואנחנו רוצים להוציא תוצאות מכובדות מולה. כמובן שגם המשחק הראשון ישפיע על השני. אנחנו צריכים להתמקד קודם כל במשחק הביתי, המאמן יכין אותנו לקראת היריבה ואנחנו כבר יודעים שאסור לנו לצפות למתנות".

על הציפיות שהגיעו עם השיפור ביכולת של הנבחרת אמר השוער: "הלחץ שמופעל עלינו להשיג תוצאות מגיע מבחוץ, האוהדים מצפים מאיתנו לעוד הופעות טובות, אבל מבחינתנו דבר לא השתנה. הנבחרת שלנו מצאה את עצמה, וחשוב שנלמד מזה ונמשיך תמיד להשתפר".

לוקסמבורג גברה 2:4 על גנט במשחק אימון

בצד הישראלי: כיאל יחליף את ידין שנפצע באימון

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

שוער נבחרת לוקסמבורג מארק אוברווייס מוציא עוד כדור מהרשת. איתי חסיד
ככה הוא נראה בביקור הקודם. אוברווייס/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully