וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאנוט בול, הכירו את בנו המוכשר: בול בול

שנתיים לאחר מותו של אביו (2.31 מ') מראה בנו (13, 1.96 מ') של כוכב ה-NBA שהכישרון עובר במשפחה. צפו בביצועיו

מאנוט בול. GettyImages
הותיר אחריו ילד עם לא מעט כישרון. בול האב/GettyImages

ה-NBA ראה לאורך השנים לא מעט שחקנים מרתקים. חלקם היו כשרוניים מאוד, אחרים הביאו איתם חוכמת משחק, ואחדים פשוט הגיו בעקבות המידות הפיזיות העצומות שלהם. אחד הגדולים שבהם היה ללא ספק מאנוט בול, השחקן הסודני העצום, שהתנשא לגובה של 2.31 מטרים, והפך לשחקן הגבוה ביותר בהיסטוריה של הליגה (יחד עם גיורגי מיורסאן). בול נבחר בדראפט על ידי וושינגטון בשנת 1985, ושיחק תשע שנים בליגה הטובה בעולם, במהלכן העמיד ממוצעים של 4.2 ריבאונדים למשחק ו-2.6 נקודות למשחק.

לפני שנתיים, בגיל 47, נפטר בול בגלל מחלת כליות ממנה סבל, אבל עתה מתברר כי השחקן הותיר מאחוריו מורשת בדמות אחד מבניו. בול בול, בנו בן ה-13 של השחקן האגדי (המחזיק בשם שבוודאי מעלה גיחוך בקרב חובבי הכדורסל הישראלים), סומן לאחרונה בידי לא מעט מאמני תיכונים, לאחר שהרשים מאוד במחנה כדורסל בו השתתף.

בול הבן, המתנשא לגובה של 1.96 מטרים כבר בגילו הצעיר, שלט לחלוטין מול בני גילו, ובשונה מאביו, שהיה ידוע בעיקר בחסימות שלו (מאנוט בול חסם יותר זריקות ב-NBA מאשר נקודות שקלע) ובריבאונדים, הבן דווקא מחזיק ביכולת כדרור מרשימה, חדירה טובה, ויד רכה מבחוץ, כולל מחוץ לקשת. עכשיו ממתינים המאמנים ברחבי ארצות הברית לראות האם גם בול בול יצמח לגובה עצום כמו אביו, ויצליח להיכנס לנעליו העצומות שהותיר מאחוריו אביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully