וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קלה להפועל ירושלים ביורוקאפ

האדומים, שבשנה שעברה הודחו בשלב הבתים, ישחקו מול נימבורק הצ'כית של ננו גינזבורג, בודיבלניק קייב ופרנאיי מליטא

בהגרלת היורוקאפ שנערכה היום (שלישי), זכתה הפועל ירושלים, הקבוצה הישראלית היחידה שתשתתף במפעל העונה, להגרלה נוחה. קבוצתו של שרון דרוקר, שהודחה אתשקד כבר בשלב הבתים וזכתה במפעל בשנת 2004, הוגרלה לבית א' לצד נימבורק הצ'כית, אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג, בודיבלניק קייב האוקראינית ופרנאיי הליטאית, שידועה יותר בשמה הקודם, רודופיס.

מאמן האדומים שרון דרוקר אמר לאחר ההגרלה: "אומנם קיבלנו בית עם קבוצות בעלות שמות פחות נוצצים, אבל בהחלט מדובר בקבוצות טובות וחזקות. צפוי מאבק בין כל הקבוצות בבית על העלייה לשלב השני. זאת ליגה קצרה של שישה משחקים ולכן נצטרך להיות במיטבנו בכל משחק כדי להעפיל לשלב הבא".

על הנייר, האדומים אמורים להתחרות על המקום הראשון בבית עם נימבורק, אלופת צ'כיה בשש השנים האחרונות, אשר שיחקה מוקדם יותר העונה במוקדמות היורוליג והפסידה בגמר לקאנטו ואלכס טיוס. לפני שנתיים, גם כן בשלב הבתים, ירושלים שיחקה מול נימבורק, אשר בשורותיה מככבים פטר בנדה המקומי הוותיק ואוברי קולמן, ששיחק בעונה שעברה בביילה האיטלקית. מיליאן פבקוביץ' המונטנגרי, שהגיע במהלך הקיץ רדניצקי הסרבית, הוא עוד שחקן שעשוי לבלוט.

בודיבלניק האוקראינית נכנסה למפעל ברגע האחרון על חשבונה של דן בוש ההולנדית, שפרשה ממנו. את הקבוצה מאמן איינרס בגאצקיס, שחקן העבר הלטבי, שזכור בעיקר מהמשחק הבלתי נשכח של מכבי תל אביב מול ז'לגיריס קובנה, שהעלה את הצהובים לפיינל פור היורוליג בתל אביב בשנת 2004. בשורות הקבוצה משחק ארתור דרוזדוב, השחקן האוקראיני הבולט כיום, כמו גם ליאו ליונס, ששיחק תקופות קצרות בהפועל ירושלים והפועל גלבוע/גליל לפני שנתיים.

פרנאיי האלמונית נכנסה ליורוקאפ בזכות כרטיס ווילד קארד שניתן לה. מדובר בקבוצה צעירה, שהוקמה רק לפני שנתיים, אך סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגת הליטאית. הקבוצה המאומנת בידי ששקוס וירג'יניוס ומחזיקה בסגל שכמעט כולו על טהרת הליטאים. רק שחקן אחד, ונה סין ונדר, שהיה לא רע בכלל עם נבחרת אסטוניה במוקדמות היורובאסקט בקיץ והתמודד ואף ניצח את ישראל, אינו ממוצא ליטאי. שמות בולטים אחרים הם ז'יגימנטאס יאביצ'יוס בן ה-22, שנחשב לכישרון גדול בצעירותו והגיע מז'לגיריס קובנה. הקלע ארתורס מילאקניס, גם הוא הגיע מז'לגיריס, עשוי לבלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully