וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על הסוכנות שמייצגת את שראנוב ודוידוב

בסרביה מדווחים: המשטרה החרימה מסמכים ממשרדי הסוכנות שהנחיתה בישראל זרים רבים. גם משטרת גרמניה מעורבת

על פי פרסומים הבוקר (שלישי) בתקשורת הסרבית, כוחות המשטרה המקומיים פשטו על משרדי חברת "ליאן ספורט" שבבעלותם של שני סוכני כדורגל מקומיים והחרימה מסמכים רבים בחשדות לעבירות של מרמה והעברות כספים לא חוקיות. על פי הדיווחים, גם משטרת גרמניה מעורבת בחקירה.

החברה שעל פי התקשורת הסרבית מנוהלת על ידי הסוכנים ניקולה דמיאנאץ ופאלי רמדאני, הייתה זו שהנחיתה בישראל בשנים האחרונות שחקנים דוגמת בויאן שראנוב (מכבי חיפה), אלכסנדר דוידוב (בני סכנין), סטפן שצ'פוביץ' וניקולה טרויץ' (הפועל עכו) ורבים אחרים.

אגב, על פי אתר האינטרנט TRANSFERMARKT.DE, החברה גם מייצגת את קשר הפועל באר שבע ניקולאס פלצ'וק ואת קשר עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט, אך חשוב לציין שזה כמובן לא מצביע על כך שלשחקנים הישראלים ולנציגיהם בישראל יש קשר לפרשה המתחוללת בסרביה.

בדיווחים הרבים בתקשורת הספורט הסרבית הבוקר, נכתב כי המשטרה בודקת בעיקר העברות בסכומים גבוהים מהשנים האחרונות, הקשורות בשחקנים אחרים שמייצגת החברה דוגמת סטבן יובטיץ', אדם לאייץ', סטפן סאביץ', מאתיה נסטאסיץ' וניקולה גולאן (שהיה מועמד להפועל תל אביב בקיץ האחרון).

הסוכן רמדאני, שמייצג שחקנים רבים בפרטיזן בלגרד ונחשב למקורב להנהלת הקבוצה, תואר בחודשים האחרונים על ידי התקשורת הסרבית כמי שנמצא בקשרים טובים עם אברהם גרנט ועם סוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully