וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: ג'ון איזנר שרד מותחן ועלה לסיבוב השלישי

האמריקאי כמעט עף מול קווין אנדרסון, הציל שתי נקודות משחק וניצח 6:7, 7:6, 6:7. גם קיי נישיקורי עלה עם 2:6, 4:6 על די וו

סבב ה-ATP השנתי ממשיך להתקרב לסיומו ובטורניר שנגחאי, הנערך בסין ובו מחולקים פרסים על סך שלושה ורבע מיליון דולר, נשמכים היום (שלישי) המשחקים, רגע לפני שכמה מהשחקנים הטובים בעולם יצטרפו לתחרות.

היפני קיי נישיקורי (14), שזכה ביום ראשון בטורניר הביתי בטוקיו, לא התקשה לדלג מעל די וו הסיני, 2:6, 4:6. נישיקורי יפגוש בסיבוב הבא את סם קווארי האמריקאי.

ההפתעה של היום כמעט נפלה כשג'ון איזנר האמריקאי הענק המדורג שמיני בטורניר, כמעט הפסיד לקווין אנדרסון מדרום אפריקה. איזנר ניצח 6:7 (3) במערכה הראשונה, אבל אנדרסון, שגבר על ירקו ניימינן בסיבוב הראשון, חזר עם 6:7 (8) דרמטי במערכה הבאה. המערכה האחרונה הלכה אף היא לשובר שוויון ואנדרסון החזיק בשתי נקודות משחק, אבל איזנר חזר, ניצח 6:7 (7) ועלה לשלב השלישי. גם מארין צ'יליץ' שם, אחרי 5:7, 1:6 על מרטין קילזן הסלובקי והוא יפגוש את פרננדו ורדאסקו הספרדי, שהפגין יכולת נהדרת והדיח את המדורג שביעי חואן מונאקו הארגנטינאי עם 4:6, 2:6.

ויקטור טרויצקי סידר לעצמו דרבי סרבי מול ינקו טיפסרביץ', אחרי שגבר 3:6, 6:2, 4:6 על מיכאל יוז'ני הרוסי. פלוריאן מאייר לא ספר את ברנרד טומיץ' האוסטרלי וניצח 4:6, 0:6. הגרמני יפגוש בשלב הבא את אנדי מארי.

סטניסלס וואוינקה גבר 6:7, 6:7 על אלברט ראמוס וינולאס הספרדי והוא יתמודד מול דניס איטסומין, שחזר מפיגור והדיח את קרלוס ברלוק הארגנטינאי, 6:4, 2:6, 1:6. המנצח בין שני אלה צפוי לפגוש את המדורג ראשון רוג'ר פדרר בסיבוב השלישי. פדרר עצמו, יפגוש בסיבוב השני את יין סון לו מטיוואן, שהביס 0:6, 2:6 את זה זנג הסיני. ז'יל סימון הדיח את יורגן מלצר עם 4:6, 2:6. פיליסיאנו לופס ניצח 3:6, 6:1, 3:6 את אלחנדרו פאייה הקולומביאני.

מרכוס בגדאטיס הקפריסאי לא התקשה לדלג מעל פאביו פוניני 2:6, 2:6. בסיבוב הבא ממתין לו מילוש ראוניץ' הקנדי, שגבר 6:7 (4), 3:6. שני הטניסאים נמצאים בכושר מצוין והמפגש ביניהם צפוי להיות מעניין במיוחד. ראדק סטפאנק לא התקשה לנפנף מעליו את לייטון יואיט, עם 5:7, 1:6. בסיבוב הבא מצפה לו משוכה גבוהה בדמות רישאר גאסקה הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully