וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי תציע לפרנק למפארד מיליון ליש"ט נטו לחודש

קשר צ'לסי נמצא על הכוונת של הקבוצה הסינית, בשורותיה משחק דרוגבה. אם יחתום, ירוויח 36 מיליון ליש"ט ב-3 שנים

ספורט 2

על פי דיווחים באנגליה, פרנק למפארד עשוי לחזור לשתף פעולה עם דידייה דרוגבה בעונה הבאה, זאת לאחר ששנגחאי שנהואה הסינית מתכננת להגיש לו הצעה כספית גבוהה. גם קבוצת בייג'ינג גוואן נמצאת במרדף אחריו.

למפארד בן ה-34 יסיים את חוזהו בצ'לסי בתום העונה הנוכחית. הוא אמר לא פעם בתקופה האחרונה שהוא ישמח להמשיך במדי הקבוצה בה הוא משחק מאז 2001, אבל הקבוצות הסיניות מקוות לפתות אותו באמצעות משכורת ענק ועל פי ההערכות, שתיהן מתכוונות להציע לו שכר נטו של 250 אלף ליש"ט, כלומר מיליון ליש"ט לחודש אחרי מיסים או במילים אחרות, 36 מיליון ליש"ט לשלוש שנים.

בצ'לסי קיימת מדיניות כמעט קבועה של להציע לשחקנים בגילו של למפארד חוזים לעונה אחת בלבד מדי שנה, והקשר האנגלי עשוי להעדיף לבסוף את ההצעות הסיניות. קבוצה נוספת שהוזכרה לא אחת כמי שמעוניינת בקשר נבחרת אנגליה היא לוס אנג'לס גלאקסי האמריקאית, שבמדיה שיחק דייויד בקהאם בשנים האחרונות.

שנחאי שבמדיה משחק דרוגבה, מודרכת על ידי מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר, סרחיו בטיסטה, ובסגל שלה ניתן למצוא גם את ניקולא אנלקה. מאמן השוערים של הקבוצה הוא שוער טוטנהאם לשעבר, איאן ווקר. בין השחקנים הנוספים שמעטרים את הליגה הסינית ניתן למצוא את אייגביני יעקובו, פרדי קאנוטה ודריו קונקה.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי. Clive Mason, GettyImages
בדרך אל העושר? למפארד/GettyImages, Clive Mason

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully