וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וויליאמס לא חתם בדאלאס בגלל תוכנית טלוויזיה?

כוכב הנטס התייחס למו"מ עם המאבס וציין כי התאכזב שקיובן בחר להצטלם לתוכנית 'הכרישים' במקום להיפגש: "זה היה עוזר"

קיץ סוער עבר על שוק ההעברות ב-NBA, כשלא מעט כוכבים מצאו לעצמם בית חדש. אחד מהמחוזרים ביותר באותם ימים היה כוכב ניו ג'רזי נטס (היום הברוקלין נטס, בשבילכם), דרון וויליאמס, שלא הסתיר את רצונו לעבור לקבוצה גדולה יותר, כזו שיכולה לזכות בתואר. וויליאמס, יליד דאלאס, ציין בעבר כי היה שמח להגיע למאבריקס, אבל כשהגיע הקיץ, והשיחות עם המועדון של מארק קיובן נכנסו להילוך גבוה, החליט וויליאמס להישאר לבסוף בנטס. עכשיו מספר הגארד כי אחת הסיבות בגללן לא הגיע, היתה בגלל שקיובן בחר שלא לנהל מולו משא ומתן ישיר, והעדיף להיות בצילומים של סדרת 'הכרישים' האמריקאית.

"אני חושב שמארק היה יכול לענות על לא מעט שאלות שהיו לי ולסוכן שלי לגבי העתיד, שאלות שלא ממש נענו", אמר וויליאמס. "יכול להיות שזה היה עוזר לי. רציתי לשמוע על הכיוון של הקבוצה, מלבד דירק (נוביצקי). לשמוע על שחקנים שהם חשבו עליהם. הם בעיקר דיברו על ההישגים שלהם, לסמוך על ההישגים שלהם, ואני יכול לכבד את זה, כי בהחלט היו להם הישיגים, אבל זה לא היה מספיק עבורי".

וויליאמס נשמע מעט ממורמר מהטיפול שזכה לו ממועדון שהיה מעוניין בשירותיו, אבל לפחות בשורות דאלאס, לא נראה שיש צער גדול על כך שהוא לא הגיע לבסוף למועדון. "אני מאוד מרוצה מאיך שהדברים הסתדרו עם המאבס, ואני מאחל לוויליאמס את הטוב ביותר", אמר מארק קיובן בתגובה לדברים, לפני משחקה של הקבוצה מחר מול ברצלונה בספרד.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully