וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל: "התקשורת הספרדית יכולה להיות מגעילה"

קשר ריאל מדריד, שרשם בישול נהדר בקלאסיקו, התייחס לביקורות ולשמועות על מעבר ליונייטד: "לא חושב על זה בכלל"

יממה לאחר הקלאסיקו הנהדר וה-2:2 בין ברצלונה לריאל מדריד, נראה שיש מישהו שיכול הערב (שני) לחייך חיוך רחב מאוד. קוראים לו מסוט אוזיל.

הקשר הגרמני ספג ביקורת רבה לאחרונה מהתקשורת בספרד ואפילו ממאמנו בריאל מדריד ז'וזה מוריניו, אבל בקאמפ נואו הוכיח אוזיל כי עדיין יש לו הרבה כדורגל עם בישול נהדר לשער השני של כריסטיאנו רונאלדו עם מסירת עין עקומה. מסירה שגרמה אפילו לכלי התקשורת בספרד להלל אותו ולהגדיר את המסירה כ"תצוגת עוצמה של קוסם".

הערב, נחת הקשר בן ה-23 בפרנקפורט לקראת צמד המשחקים של נבחרת גרמניה מול אירלנד ושבדיה והתייחס לביקורות שספג לאחרונה. "אני לא חושב שאתמול עניתי לביקורות", אמר אוזיל, "אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד. אני לא משחק כדורגל כדי להוכיח משהו למישהו, אלא כי אני נהנה מכדורגל. אני לא חושב שהביקורת נגדי לאחרונה הייתה מוצדקת, אבל צריך לדעת להתרגל לזה. המילים של העיתונאים הספרדים יכולות להיות פשוט מגעילות".

אוזיל התייחס גם לשמועות שקושרות אותו לאחרונה למעבר למנצ'סטר יונייטד: "אני לא יודע שום דבר על זה. מי שמשחק בריאל מדריד לא יכול לחשוב על דברים אחרים. מבחינתי, אין שום סיבה לעזוב את ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully