וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניגה: "לאהם, שווינשטייגר ונוייר צריכים להנהיג"

יו"ר באיירן דורש יותר מהכוכבים והתייחס ליחסי זאמר-היינקס: "הם בסדר". דורטמונד: בלאשצ'יקובסקי ייעדר 6 שבועות

באיירן מינכן עם שבעה ניצחונות משבעה משחקים בבונדסליגה ויחד עם שחטאר דונייצק הן שתי הקבוצות היחידות באירופה שעדיין מציגות מאזן מושלם. יחד עם זאת, בליגת האלופות הבווארים הרשימו פחות ויש להם שלוש נקודות משש אפשריות, לאחר ההפסד המביך 3:1 לבאטה בוריסוב הבלארוסית במחזור השני. הערב (שני) העניק יו"ר המועדון קרל היינץ רומניגה ראיון ל"קיקר" ודיבר בו על השחקנים שהוא בונה עליהם כדי שינהיגו את הקבוצה.

"נוייר, לאהם ושווינשטייגר צריכים להנהיג את הקבוצה", אמר רומניגה, "שלושתם חייבים לפתור את הבעיות. יש גם את רובן, ריברי ומרטינס. אבל מנואל (נוייר) חייב לקחת צעד אחד קדימה השנה. הוא צריך להפוך את הדברים לפשוטים יותר מבחינת כל הקבוצה ולעזור לנו לשלוט במשחקים. אני לא מאמין בהיררכיה גבולית, היררכיה ברורה היא הכרחית".

רומניגה התייחס גם לדיבורים על משבר ביחסים בין המנהל הספורטיבי מתיאס זאמר למאמן הקבוצה יופ היינקס ואמר: "להיינקס וזאמר יש מערכת יחסית טובה ונאמנה. מתיאס עושה את הדברים שלו בצורה רגישה מאוד. שניהם, כמו כולנו, מחויבים מאוד להצלחת באיירן מינכן וזה הכי חשוב".

רשימת פציעות ארוכה בדורטמונד

בעוד בבאיירן מרוצים מפתיחת העונה בליגה, אצל האלופה דורטמונד יש מעט בעיות. יממה לאחר ה-1:1 מול האנובר בחוץ, התבשר יורגן קלופ כי הקשר הפולני קובה בלאשצ'יקובסקי סובל מפציעה בקרסול וייעדר קרוב לשישה שבועות. "האבחנה קובעת שאעדר בין ארבעה לשישה שבועות. אין שום סיכוי שאוכל לשחק בנבחרת. לצערי, גם הופעה במשחקים מול שאלקה וריאל מדריד אינה אפשרית".

אם זה לא מספיק לדורטמונד, אז גם בלם נבחרת גרמניה מאטס הומלס פצוע וייעדר במשך שבועיים וסוון בנדר ייעדר במשך שבוע. אל כל אלו מצטרף כמובן גם אילקאי גונדואן, שנפצע במשחק מול מנצ'סטר סיטי ועשוי לחזור לצמד המשחקים מול שאלקה וריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully