וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיק ניסים חתם לשנתיים בהפועל אילת

8.10.2012 / 19:17

הגארד, שרשם 10 נק' ו-3.6 אס' בעונתו האחרונה בנובו מסטו חוזר לליגת העל אחרי עשור. קטש: "הוא מביא איתו ניסיון אדיר"

אפיק ניסים שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
חוזר לישראל אחרי עשר שנים. ניסים/ברני ארדוב

הפועל אילת של עודד קטש ממשיכה בבניית הסגל שלה, והערב (שני) היא עשתה צעד משמעותי כשסיכמה עם אפיק ניסים לשנתיים. ניסים (31, 1.85), שלא שיחק בליגת העל בישראל כמעט עשור, בילה בשנים האחרונות במעבר בין שלל קבוצות בצרפת, רוסיה, אוקראינה, איטליה וסלובניה, שם שיחק את העונה האחרונה במדי נובו מסטו. ניסים אמור לתרום לא מעט מנסיונו לקבוצה, ומהווה חיזוק משמעותי מאוד עבור קבוצתו של קטש מבחינת הישראלים. הגארד יערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק האימון הקרוב נגד הפועל חולון ביום רביעי, כשאילת עצמה תפתח את הופעותיה בליגה ביום ראשון הקרוב, מול אליצור אשקלון.

בעונה שעברה בנובו מסטו, רשם ניסים 10 נקודות ו-3.6 אסיסטים בממוצע ב-24.3 דקות של משחק. מאמן הקבוצה, עודד קטש, אמר על ההחתמה: "מעבר ליכולותיו המקצועיות הידועות לכולנו, אפיק מביא איתו נסיון אדיר ברמות הגבוהות של אירופה, יכולת קבלת החלטות ומנהיגות. צירפו של אפיק יתן בטחון רב לשחקנים הצעירים שלנו".

דורון הרציקוביץ, הבעלים של הקבוצה, הוסיף: ?מעבר ליכולות המוכחות של אפיק ששחק תשע שנים בחו?ל שבהם זכה באליפויות עם הקבוצות שבהן שיחק, שיחק ביורוליג והביא כבוד רב לכדורסל הישראלי, חשוב היה לנו לעשות מאמץ ולהחזיר אותו ארצה, בתקווה שאכן יצליח להביא את האיכויות הקיימות בו לידי ביטוי. ואז ישאר איתנו לשנים רבות קדימה".

עודד קטש מאמן הפועל אילת. רן שאולי, רן שאולי
מקבל גארד עתיר ניסיון. קטש/רן שאולי, רן שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully