וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "השערים של זלאטן כבר לא מרשימים אותי"

מאמן פ.ס.ז' התרגל למבצעים של השבדי והוסיף: "מארסיי תהיה יריבה טובה על התואר". אלי בופ: "לא ברור מאליו שניסינו לנצח"

בזמן שבספרד החליפו ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו צמדים ב-2:2 של ברצלונה וריאל מדריד, בקלאסיקו של צרפת כיכבו זלאטן איברהימוביץ' ואנדרה פייר ג'יניאק עם צמדים ב-2:2 בין מארסיי לפריס סן זרמן בסטאד ולודרום. שתי היריבות המושבעות חילקו את הנקודות, והתכולים שמרו על יתרון שלוש הנקודות שלהם בפסגת הטבלה.

"לא שיחקנו באינטנסיביות רבה מדי", תירץ קרלו אנצ'לוטי בסיום. "היינו יכולים לתת יותר, אבל הנסיעה לפורטוגל ביום רביעי הוציאה מאיתנו הרבה אנרגיה. לא הצגנו משחק כל כך טוב, היינו צריכים לשלוט יותר בכדור ולנסות יותר להגיע למצבים אחרי שביצענו מהפך ועלינו ליתרון. אבל זו לא תוצאה רעה עבורנו, ואפילו היינו יכולים לנצח".

צפו בתקציר המשחק ובשערים המדהימים של זלאטן

על הצמד הספקטקולרי של איברהימוביץ' אמר האיטלקי: "איברה כבר התרגל לכאן. השערים היפים שלו לא מרשימים אותי כי אני כבר מכיר אותו. הוא שחקן שלם, כדורגלן נהדר שמאוד עוזר לקבוצה". על היריבה אמר אנצ'לוטי: "מארסיי היא קבוצה טובה מאוד, מאוד יציבה ומנוסה. היא תהיה יריבה טובה על התואר, אבל אסור לשכוח גם את ליל".

בצד השני היה אלי בופ, שנשמע מרוצה מהנקודה: "אני גאה בתשוקה, באומץ ובחוסר האנוכיות של השחקנים שלי, ואין לי טענות אליהם. שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, ובסך הכל היה משחק טוב מול יריבה חזקה מאוד. זה היה קרב קשה, והמשכנו לנסות לנצח כל הזמן, וזה לא ברור מאליו מול קבוצה כמו פ.ס.ז'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully