וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: משחק גדול לאלכס טיוס בניצחון קאנטו

סנטר נבחרת ישראל קלע 18 נק' באחוזים מושלמים והוליך את קבוצתו ל-70:84 על רומא. מלאגה ניצחה את בדאלונה 71:73

בעוד שמכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה למשחק הראשון ביורוליג, אותו תערוך ביום חמישי הקרוב בספרד מול מלאגה, היריבה שיחקה היום (ראשון) במסגרת המחזור השני של הליגה הספרדית, הזיעה רבות, אך ניצחה לבסוף 71:73 את חובנטוד בדאלונה.

האנדלוסים פתחו בחמישייה שכללה את לוקה זוריץ', פראן ואסקס, ארל קאלווי, צ'מי אורטסון וקרונולסב סימון, אבל האורחת רצה ל-2:11. זוריץ' דאג למהפך והריץ את מלאגה עד ליתרון 18:34 במהלך הרבע השני, אבל האורחים חזרו ולעשר הדקות האחרונות עלתה מלאגה ביתרון נקודה. בפיגור חמש, דקה וחצי לסיום, מלאגה התעוררה, רצה 2:9 והשיגה ניצחון דרמטי וראשון העונה, אחרי התבוסה מול ריאל מדריד במחזור הפתיחה.

למאלגה הרבו לקלוע אורטסון עם 12 ואוגוסטו לימה וזוריץ', שתרמו עשר כל אחד. ואסקס סיים עם תשע נקודות ושבעה ריבאונדים. עוד בספרד, קאחה לבוראל גברה 70:90 על קחאסול ולנסיה הוציאה 77:78 דרמטי במורסיה ואילו גראן קנאריה ניצחה 64:80 את מנרסה.

באיטליה המשיך אלכס טיוס את הכושר המצוין בו הוא מצוי, כשהוליך את קאנטו ל-70:84 מרשים על רומא. סנטר נבחרת ישראל סיים ערב מושלם עם 18 נקודות ב-8 מ-8 מהשדה ו-2 מ-2 מהעונשין, אליהן הוסיף גם 6 ריבאונדים ב-24 דקות משחק. זהו הניצחון השני של קאנטו העונה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully