וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' ואזרנקה זכו בטורניר בייג'ינג

הסרבי הרשים עם 6:7 (4), 2:6 על צונגה, הבלארוסית הביסה את שראפובה 3:6, 1:6. נישיקורי ניצח את ראוניץ' בגמר טוקיו

נובאק דג'וקוביץ' חזר השבוע למגרשים לראשונה מאז ההפסד לאנדי מארי בגמר אליפות ארצות הברית, וחזר לעצמו עם זכייה מרשימה בטורניר בייג'ינג אחרי שגבר 6:7 (4), 2:6 על ג'ו ווליפריד צונגה.

דג'וקוביץ' חזר משבירה מוקדמת מול הצרפתי (8 בעולם) וכפה שובר שוויון בו ניצח 4:7. במערכה השנייה צונגה, שירה תשעה אייסים לאורך המשחק, כבר לא הצליח לשמור על ההגשות לו, ודג'וקוביץ' דהר ל-2:6 וניצחון בתוך 1:41 דקות.

בגמר הנשים נפגשו שתי המדורגות ראשונות בעולם, ויקטוריה אזרנקה ומריה שראפובה. זה אמור היה להיות קרב גדול, אבל הבלארוסית, שמוליכה את הדירוג העולמי וניצחה את שראפובה בארבעה מחמשת הגמרים הקודמים בין השתיים, שוב הוכיחה עליונות עם 3:6, 1:6 קליל.

ויקה עלתה ל-0:4 מהיר במערכה הראשונה, לפני שהרוסיה חזרה מעט, אבל לא מספיק. במערכה השנייה זה כבר היה הרבה יותר כואב, כשאזרנקה שוברת פעמיים, טסה ל-0:5 ולוקחת את המשחק בקלילות. שבע שגיאות כפולות היו יותר מדי עבור שראפובה והניצחון ייאפשר לאזרנקה להגדיל עוד יותר את הפער בצמרת הדירוג.

בטורניר טוקיו, הגמר סיפק הצגה גדולה ל-13,000 היפנים ביציעים, כשהגיבור המקומי קיי נישיקורי כיכב במשחק הגמר מול מילוש ראוניץ'. היפני המדורג 17 בעולם ניצח 6:7 (5), 6:3, 0:6 את הקנדי המוכשר, וקטף תואר שני בקריירה, חמש שנים ארוכות אחרי שזכה בטורניר דלריי ביץ'.

נישיקורי הקפיץ את אוהדיו כשלקח את שובר השוויון במערכה הראשונה עם בקהנד אדיר, אבל ראוניץ', שרשם 14 איייסים במהלך המשחק, חזר לעניינים במערכה השנייה, לפני שנישיקורי השתלט לחלוטין על המשחק במערכה המכריעה, וסגר עניין בתוך שעתיים ושמונה דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully