וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש: "אם נהיה מאורגנים, נוכל לעשות עונה מדהימה"

7.10.2012 / 9:15

הקבוצה של בני טבק חגגה עוד ניצחון . המאמן: "מביאים הרבה אופי, יש בנו משהו מיוחד". בן שבת: "אנחנו לא תופעה חולפת"

one

בעירוני רמת השרון השתדלו לשמור על צניעות אחרי שעלו אתמול (שבת) למקום החמישי עם ניצחון 0:2 על הפועל חיפה. "הייתה ירידה אחרי ההרחקה", אמר המאמן בני טבק. "אבל הוכחנו שיש בקבוצה הזאת משהו מיוחד והיא מביאה הרבה אופי, זאת פעם שנייה שאנחנו לא סופגים למרות הרחקה".

"אחרי שרואים את הליגה ואנחנו עדיפים על לא מעט קבוצות, נראה שאם נהיה מאורגנים בראש נוכל לעשות עונה מדהימה", אמרו ברמת השרון. "אנחנו פשוט קבוצה טובה". עשהאל בן שבת, שהצטרף באיחור העונה, אמר: "היה לנו משחק טוב, היינו עדיפים לאורך רוב דקות המשחק ויצרנו מצבים כשרק ההרחקה עצרה אותנו. רמת השרון היא לא תופעה חולפת, אני חושב שאפילו השתדרגנו מהשנה שעברה, התבגרנו במשחק שלנו וצברנו נסיון. כשמוסיפים לכך את העובדה שהשנה יש לנו את המגרש הביתי שלנו שאנחנו עומדים על 100% הצלחה בו, מבינים למה אנחנו נראים ככה".

על המטרות של הקבוצה אמר בן שבת: "לפני תחילת העונה המטרה הייתה הישרדות וכולם היו קונים הישארות בליגה. כשאני רואה איך אנחנו נראים ביחס לשאר הקבוצות ומודע ליכולות שלנו, אני חושב שאנחנו יכולים לחשוב מעבר לזה ולהסתכל יותר למעלה. אבל בסופו של דבר מה שמייחד אותנו זה שאנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ובאים לכל משחק לנסות לנצח".

רמת השרון עלתה למקום החמישי עם 0:2 על הפועל חיפה

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully