וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חטאפה ניצחה 0:1 בסראגוסה, ראיו התאוששה

פנדל של דייגו קסטרו סידר לחטאפה 0:1 במשחק בו הורחקו שלושה שחקנים. ראיו וייקאנו גברה 1:2 על לה קורוניה

כל ספרד בציפייה דרוכה לקראת הקלאסיקו שייערך מחר (ראשון, 19:50, ספורט 5 ו-HD) בין ברצלונה לריאל מדריד, אבל בינתיים המחזור השביעי ממשיך להתקדם, ואחרי ניצחונה של סלטה ויגו 0:2 אמש על סביליה, השיגו גם חטאפה וראיו וייקאנו שלוש נקודות. חטאפה עשתה זאת עם 0:1 בחוץ על סראגוסה, בעוד ראיו גברה 1:2 בבית על דפורטיבו לה קורוניה. בטיס עלתה זמנית למקום הרביעי עם 0:2 על ריאל סוסיאדד, כשאספניול האחרונה השיגה נקודה שנייה העונה עם 1:1 מול ויאדוליד.

דייגו קסטרו שחקן חטאפה. רויטרס
ניצחון חוץ ראשון לחטאפה בסראגוסה מאז 2006. דייגו קסטרו/רויטרס

ראיו וייקאנו - דפורטיבו לה קורוניה 1:2

המארחת התאוששה משלושה הפסדים רצופים, כולל שישייה שחטפה בשבוע שעבר מוויאדוליד, עם ניצחון ביתי על העולה החדשה שמצידה סופרת כעת שלושה הפסדים ברצף. פיטי העלה את ראיו ליתרון בדקה ה-18 לאחר הגבהה של לאו בפטיסטאו, לפני שחוסה קרלוס חגג את הראשון שלו במועדון וקבע 0:2 בדקה ה-29. פיצי רק צימק בפנדל עבור דפור בדקה ה-41.

סראגוסה - חטאפה 1:0

ניצחון חוץ ראשון לחטאפה באצטדיון לה רומארדה מאז מרץ 2006. רומאריק השאיר את סראגוסה ב-10 שחקנים כבר בדקה התשיעית, ובדקה ה-64 הצטרף אליו בחוץ גם חברו אלברו גונסאלס שגם גרם לפנדל, אותו ניצל דייגו קסטרו כדי להכריע את המשחק. עבדלעזיז בראדה הורחק משורות חטאפה בדקה ה-84.

בטיס - ריאל סוסיאדד 0:2

אחרי שתי רביעיות שספגה מול אתלטיקו מדריד ומלאגה, בטיס שמרה על שער נקי והשיגה את ניצחונה הרביעי העונה. הבלם פאולאו כבש בדקה ה-18 ורובן קסטרו סגר עניין מבישול של בניאט תשע דקות לסיום. מריו המקומי הורחק בדקה ה-88, נוסא איגייבור פתח ושיחק 57 דקות בהרכבה של בטיס. סוסיאדד, שניצחה את כל משחקי הבית שלה, עם הפסד חוץ רביעי העונה.

ויאדוליד - אספניול 1:1

שבוע אחרי השישייה המדהימה שהנחיתה על ראיו וייקאנו, איבדה ויאדוליד שתי נקודות דווקא לנועלת הטבלה. ז'ואן ורדו העלה את אספניול ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-70, אולם אוסקר גונסאלס איזן בדקה ה-81. האורחת צוברת נקודה שנייה העונה, אך נותרת במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully