וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שחקן נבחרת ניגריה לשעבר חתם בהוד השרון

6.10.2012 / 17:31

הסנטר דינמה אודיאוקסה (25, 2.03) מצטרף לקבוצה של רועי חגאי ועשוי לשחק במשחק הגביע מול הפועל ירושלים בשלישי

מכבי הוד השרון מהליגה הלאומית ביצעה היום (שבת) החתמה מפתיעה מאוד כשצירפה לסגלה את הסנטר הניגרי דינמה אודיאוקסה, שחקן משמעותי בנבחרות הצעירות של ניגריה, שאף היה חלק מהסגל הרחב של הנבחרת הבוגרת בעבר. אודיאוקסה מחליף את טירל ביינס בקבוצה של רועי חגאי, ובקבוצה יעשו מאמצים להביאו לארץ לפני משחק גביע המדינה מול הפועל ירושלים ביום שלישי.

אודיאוקסה (26, 2.03) הוא יליד ניגריה שהגיע לארצות הברית בשנת 2005 והתקבל למכללת אילינוי סטייט. במהלך ימיו במכללה נבחר פעמיים לשחקן ההגנה של המחוז ואף נבחר לחמישיית המחוז כשבעונתו האחרונה באילינוי סטייט רשם 12.8 נקודות ו-8.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

במקביל החל אודיאוקסה לשחק בנבחרות הצעירות של ניגריה ואף היה שחקן חמישייה בנבחרת הצעירה שזכתה באליפות אפריקה ב-2004 והשתתפה שנה לאחר מכן באליפות העולם. בעונת 2010/11 חתם בלה פלמה מהליגה השנייה בספרד ולאחר עונה מוצלחת עבר למלייה מאותה הליגה בה רשם 10.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים. בשחקן היו מעוניינות בקיץ מספר קבוצות בליגת העל.

אודיאוקסה מצטרף לזר בי איי ווקר בסגל המעניין מאוד של רועי חגאי, שהגיע לגמר הדרומי של טורניר פתיחת העונה בלאומית, אך הפסיד לעירוני נס ציונה. מלבד הזרים כולל הסגל את ערן אסנטי שהגיע מברק נתניה, אופיר הובר, עומר וינטר, אלן סקוורר, עידו סטולרו וניב סולומון.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully