וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סבסטיאן פטל יזנק ראשון במירוץ יפן

הגרמני ניצח את מקצה הדירוג עם 1:30.839 דק', כשהוא מקדים את חברו לרד בול מארק וובר. המוליך אלונסו רק שישי

שישה מחזורים בלבד נותרו עד לסיומה של עונת הפורמולה 1 והמרדף אחר פרננדו אלונסו, שצועד במקום הראשון, נמשך בכל המרץ. סגנו של אלונסו העונה ואלוף השנתיים האחרונות סבסטיאן פטל הגרמני, זכה הבוקר (שבת) במקצה הדירוג של מירוץ יפן והוא יזנק מהמקום הראשון בגריד במירוץ שייערך מחר.

עבור פטל, שנוהג בקבוצת רד בול ומפגר אחרי אלונסו ב-29 נקודות ערב המירוץ ה-15 של העונה, מדובר בפול פוזישן רביעי העונה והוא קטע רצף של שתי זכיות מצד לואיס המילטון במקצי הדירוג הקודמים.

פטל סיים את ההקפה המהירה ביותר שלו ב-1:30.839 דק', כשהוא מקדים את חברו לקבוצה מארק וובר האוסטרלי, שיזנק שני בזכות 1:31.090, מה שכמובן ייתן לרד בול יתרון גדול כבר מהפתיחה.

בשורת הזינוק השנייה קאומי קוביאשי היפני של סאובר ורומיין גורסז'אן הצרפתי של לוטוס, שכן ג'נסון באטן ממקלארן, שסיים עם הזמן השלישי בטיבו, סוחב עונש ממירוץ סינגפור ויירד חמישה מקומות בדירוג אל המקום השמיני.

אלונסו ייצא לדרך רק מהמקום השישי, אחרי זמן מאכזב של 1:32.114. קימי רייקונן, שמדורג שלישי בסך הכל, יזנק מקום אחד מאחורי אלונסו. מיכאל שומאכר, שהודיע השבוע כי יפרוש בסיום העונה, שוב לא הצליח להתברג בצמרת ויזנק רק מהמקום ה-23, אחרי שגם הוא סוחב עונש מסינגפור, מה שהוריד אותו עשרה מקומות בדירוג לאחר התוצאות.

פורמולה 1 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully