וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: ראוניץ' הפתיע את אנדי מארי בחצי הגמר

הקנדי גבר על הבריטי 3:6, 7:6, 6:7 וימתין לנישיקורי. צונגה ודג'וקוביץ' ישחקו בגמר בייג'ינג. אזרנקה נגד שראפובה בנשים

עונת הטניס ממשיכה להתקרב לסיומה בצעדי ענק והיום (שבת) נערכים משחקי חצי הגמר בטורניר טוקיו לגברים ובטורניר בייג'ינג, שם גם הגברים וגם הנשים בפעילות.

ביפן נפלה הפתעה גדולה, כשהקנדי המדורג 6 בטורניר ו-14 בעולם מילוש ראוניץ', גבר בחצי הגמר 3:6, 7:6 (5), 6:7 (4) על אנדי מארי, שדורג ראשון בטורניר, בו מחולקים פרסים בסך 175 אלף דולר. ראוניץ', שנמצא בדירוג השיא שלו, צפוי להתקדם עוד יותר וינסה לזכות בתואר רביעי בקריירה.

זה לא יהיה פשוט, כי מי שיחכה לו בגמר הוא הגיבור המקומי קיי נישיקורי (8 בטורניר), שהביס בחצי הגמר השני 2:6, 2:6 את מרקוס בגדאטיס הקפריסאי. נישיקורי היה חד לכל אורך ההתמודדות והוא היפני הראשון שמעפיל לגמר הטורניר בטוקיו מאז עשו זאת בצוותא טושירו סקאי וג'ון קוקי ב-1972, שנתו הראשונה של הטורניר.

בסין, שם מחולקים פרסים על סך 4.5 מיליון דולר בסך הכל, עלה לגמר הגברים נובאק דג'וקוביץ' לאחר שניצח 1:6, 4:6 את פלוריאן מאייר הגרמני. נולה ישחק בגמר מול ג'ו ווילפריד צונגה, שניצל פרישה של יריבו הספרדי פיליסיאנו לופס במצב של 1:6, 1:4 לצונגה. הצרפתי.

אצל הנשים, לאכזבתם הרבה של המקומיים, נה לי לא היוותה יריבה ראויה למריה שראפובה, שדרסה אותה 4:6, 0:6 ועלתה לגמר, שם תפגוש את ויקטוריה אזרנקה. שראפובה פתחה בהיסוס, אולם ממצב של 1:3 לסינית במערכה הראשונה, הרוסיה טסה קדימה, לקחה 11 מתוך 12 המשחקונים הבאים ועלתה בקלילות לגמר, בעוד לי חותמת את המשחק המאכזב שלה עם שגיאה כפולה בנקודת הסיום.

בחצי הגמר השני, ויקטוריה אזרנקה המדורגת ראשונה בעולם, לא איפשרה למריון בארטולי לבלבל אותה יותר מדי וניצחה 4:6, 2:6. הצרפתייה, שדורגה תשיעית בטורניר, לא מצאה תשובות לעוצמות של הבלארוסית, ששברה במשחקון האחרון של המערכה הראשונה ואז עוד ארבע פעמים במערכה השנייה, כדי לנצח בקלות. שתי הראשונות בדירוג העולמי ייפגשו בפעם ה-11, כשאזרנקה מובילה 4:6 עד כה, כולל ניצחונות בארבעה מבין חמשת מפגשי הגמר ביניהן.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully