וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "חשוב שתיאבקו שאירועים כמו השואה לא יחזרו"

הגארד התראיין בגרמניה והתייחס להיסטוריה: "אלה אירועים שתמיד יישארו בראשי". על חילופי המאמנים: "זה היה מצב מוזר"

יותם הלפרין מעורר לא מעט עניין בגרמניה. הגארד של נבחרת ישראל שחתם הקיץ בבאיירן מינכן פתח אמנם לא טוב את העונה וקלע שלוש נקודות בלבד במשחק הבכורה שלו מול אולדנבורג, אבל ממשיך לשדר כי הוא מתכוון לשחק שנים רבות בקבוצה ומרוצה מאוד מקבלת הפנים שלו.

זמן קצר אחרי הגעתו, פוטר מאמנו דירק באוורמן לאחר שאישר לשלושת שחקני החיזוק שלו לבלות במהלך מחנה האימונים, זאת בניגוד מוחלט להנחיות של ההנהלה. "זה היה מצב מוזר, אבל זו הייתה ההחלטה של המועדון", סיפר הלפרין בראיון בגרמניה. "המשימה של השחקנים שלנו היא לתת את המיטב בכל סיטואציה. כשהסוכן שלי סיפר לי על ההצעה מבאיירן, ישר הוקסמתי. כשחקן אתה מקבל כל מה שאתה צריך. בנוסף חברים רבים שלי הם אוהדים של קבוצת הכדורגל. גם הם רצו שאני אחתום בקבוצה".

על עתידו במועדון, אמר הלפרין: "ככל שהמועדון יצטרך אותי, אני אהיה כאן. אני לא אוהב סתם להיות חלק ממועדון. עזבתי את סנט פטרסבורג רק מכיוון שלא הרגשתי שם טוב. אי אפשר להשוות את הסיטואציה לזו שאני חווה כאן. באיירן מציעה לי הכל ונותנת לי לחלום. אני בטוח שגם בתחום הכדורסל באיירן תהיה קבוצה מובילה באירופה".

בהמשך הראיון נשאל הלפרין על עצמו, ואמר: "בחלק מהדברים, אני ביישן. אני חושב שאני ידידותי ואדם שקט. לפעמים אני יותר מדי נחמד, במיוחד על המגרש. לפעמים אני צריך להיות יותר רע, אבל אני עובד על זה. בנוסף, כמעט שלא תראו אותי קולע 25 נקודות למשחק. כך שיחקתי כשהייתי בן 20. היום המשימה שלי היא לעזור לחברים שלי ולתמוך בשחקנים הצעירים".

לסיום נשאל הלפרין כיצד הוא מתייחס לשואה ולטבח במינכן ב-1972, ואמר על כך: "מדובר באירועים רעים מאוד שתמיד יישארו בראש שלי מכיוון שזה חלק מהסיפור שלי. חשוב שתמיד תזכרו ותאבקו שמשהו כזה לא יקרה שוב בעתיד, לא רק כנגד אוכלוסייה אזרחית או יהודית, אלא כנגד כל אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully